Licitatie Publica - servicii de proiectare si verificare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C) pentru obiectivul de investitii ,,Regularizare albie parau Topolita la Petricani, judetul Neamt"
Anunt de participare numarul 68559/11.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: TUDORITA LUNGU, Tel.0234 / 541.646, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa internet (URL): Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
gospodarirea apelor
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare si verificare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C) pentru obiectivul de investitii , ,Regularizare albie parau Topolita la Petricani, judetul Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate pe cursul mijlociu al paraului Topolita in zona comunei Petricani, satele Petricani si Tirpesti, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare si verificare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E.si P.A.C.) si asistenta tehnica pentru obiectivul , ,Regularizare albie parau Topolita la Petricani, judetul Neamt".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (ptr. fiecare faza de proiectare: P.T.+C.S., D.E.si P.A.C.) si verificarea tehnica a acestora, intocmirea tuturor studiilor necesare, intocmirea documentatiilor pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii care sunt necesare, intocmire documentatii pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (daca este cazul) si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului , ,Regularizare albie parau Topolita la Petricani, judetul Neamt" incluzand capacitatile: 1000 m reprofilare albie si 540m aparare de mal.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 366.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300 lei. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea (fara T.V.A) a contractului de prestari servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C; Autorizatie de functionare/altele echivalente (ptr. persoane fizice); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale; Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din p.d.v profesional din care sa rezulte obiectul activitatii(in original sau copie legalizata). Aceste documente vor fi insotite de traduceri in limba romana de catre traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007 (vizate si inregistrate la organele in drept) si balanta la 31.10.2008 (fotocopii semnate, stampilate si avand mentiunea , ,conform cu originalul", formularul , ,Informatii Generale"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu 48.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Recomandari de la beneficiari; declaratiile si lista privind echipamentele tehnice, instalatiile, mijloacele de transport din dotare; Declaratiei referitoare la efectivele medii anuale; Informatiiprivind personalul de specialitate (se vor anexa CV-urile personalului angajat responsabil de indeplinirea contractului); Atestat M.L.P.T.L cerita A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice; Informatii privind subcontractantii(daca este cazul);Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul); Certificat de atestare ISO 9001;Certificat de atestare ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala sau mai mare de 4.900 leisau 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala sau mai mare de 8100 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
60%
Descriere:
2.
OFERTA TEHNICA
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.17994 din 11.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529 deschis la Trezoreria Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 11:00
Locul: Directia Apelor , ,SIRET" Bacau, str. Cuza Voda, nr.1-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
pentru obtinerea Documentatiei de Atribuire operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa in care exprima intentia de achizitionare a documentatiei. Codul fiscal al D.A. Siret Bacau este RO 18264854
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art.280 al.5 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 13:05