Licitatie Publica - Servicii de proiectare si verificare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) pentru obiectivul de investitii Taiere de cot r. Siret in zona Harlesti, comuna Filipesti, judetele Bacau si Neamt.
Anunt de participare numarul 65623/03.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si verificare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) pentru obiectivul de investitii Taiere de cot r. Siret in zona Harlesti, comuna Filipesti, judetele Bacau si Neamt.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt amplasate pe malul stang al raului Siret, in zona localitatii Harlesti, comuna Filipesti, judetele Bacau si Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilor de proiectare si verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si asistetenta tehnica pentru obiectivul de investitii Taiere de cot r. Siret in zona Harlesti, comuna Filipesti, judetele Bacau si Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (pentru fiecare faza de proiectare - P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si verificarea tehnica a acestora, intocmire studiu de impact, intocmirea tuturor celorlalte studii necesare, intocmirea tuturor documentatiilor pentru obtinere avize si acorduri care sunt necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire, intocmirea documentatiilor pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (daca este cazul) si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului de investitii "Taiere de cot r. Siret in zona Harlesti, comuna Filipesti, judetele Bacau si Neamt", incluzand capacitatile: taiere de cot de lungime L = 0, 515 km.
Valoarea estimata fara TVA: 187, 422.86RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, alin. j din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.500 lei.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea (fara T.V.A.) a contractului de prestari servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.Facturare a serviciilor prestate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Cazierul judiciar al persoanelor aflate la conducerea operatorului economic; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/altele echivalente (pentru persoane fizice); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale.Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte obiectul activitatii (in original sau copie legalizata). Aceste documente vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari; bilanturile contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007 (vizate si inregistrate la organele in drept) si balanta la 30.09.2008 (foto copii semnate, stampilate si avand mentiunea conform cu originalul; Formularul Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Recomandari de la alti beneficiari; Declaratiile si lista privind echipamentele tehnice, instalatiile, mijloacele de transport din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale; Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru proiectarea lucrarilor (insotite de CV-uri); Atestat pentru cerinta A7 - "Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice"; Lista cu subcontractantii (daca este cazul); Acordul de asociere (daca este cazul); Informatii privind masurile de protectia mediului; Certificare ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca, in ultimii 3 ani, operatorul economic sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract de prestari servicii similare de valoare egala sau mai mare de 50.000 lei sau 3 (trei) contracte de prestari servicii similare de valoare cumulata egala sau mai mare de 90.000 lei. De asemenea, se solicita desemnarea de ofertant ca sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate, cu experienta in proiectare de cel putin 15 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15294/29.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ0615025XXX003529, Trezoreria Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 11:00
Locul: Directia Apelor SIRET Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea Documentatiei de atribuire, operatorii economici trebuie sa trimita autoritatii contractante o adresa in care sa-si exprime intentia de achizitionare a documentatiei. Codul Fiscal al D.A. SIRET Bacau este RO 18264854.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare (conf. art. 280, alin. 5 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor SIRET Bacau Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 20:45