Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 93047/14.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, JUDETUL PRAHOVA cu urmatoarele faze de proiectare:
Studiu de Fezabilitate;
Proiect Tehnic si Detalii Executie, semnate si stampilate si de verificator, pe grupe de lucrari conform HG 925/1995;Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si a avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism;
Proiect Autorizatie de Construire (inclusiv obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire) intocmit, semnat si stampilat conform Legii nr.50/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
Studii geotehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 17.000 lei. Garantia de buna executie: 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv, prezentat in original sau copie legalizata, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial-copie xerox. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat-ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, VALABIL LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR si obligatiile de plata la bugetele locale - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, VALABIL LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de D.G.F.P. copie; Fisa de informatii generale in care se va prezenta cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani( respectiv 2006, 2007, 2008 ) sa fie de minim 3.240.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere-pentru expertii cheie se vor prezenta CV-uri, diplome, certificate. Se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contractele de colaborare (partile neconfidentiale);Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (proiectare sisteme alimentare cu apa); Formularele de experienta similara pentru minim doua proiecte similare (sisteme alimentare cu apa)vor fi insotite de copia dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului;Certificate ISO 9001, 14001 si 18001, in domeniul proiectarii de retele tehnico-edilitare, (alimentari cu apa, fluidiale);Certificatul de atestare emis de Ministerul Mediului; Model de contract de servicii semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipa de proiectare trebuie sa fie alcatuita din minim urmatorii specialisti: -sef proiect-inginer hidrotehnica care a coordonat in ultimii 5 ani minim doua proiecte similare de sisteme alimentare cu apa, care au in componenta conducte aductiune apa, statii pompare, rezervoare inmagazinare, alimentare energie electrica. Se va prezenta pentru fiecare din cele doua proiecte recomandarea beneficiarului si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii la cel putin una din cele doua lucrari nominalizate;
-ingineri rezistenta-minim 2, care au in portofoliu minim doua lucrari similare de alimentari apa, in a caror componenta au existat rezervoare inmagazinare din beton armat si statii pompe, proiectate in ultimii cinci ani. Se va prezenta copie dupa centralizatorul financiar al obiectelor din SF sau PT si foaia de garda cu semnaturi din proiectul respectiv.-ingineri specialitatea instalatii (sanit, electr) minim 2;
-ingineri specialitate geotehnica minim 1 ing geotehnist;
-ingineri proiectanti specialisti in proiectarea de retele de alimentare cu apa si canalizari minim 2 ing, care trebuie sa dovedeasca fiecare, ca auin portofoliu minim doua lucrari similare de alimentari cu apa, in a caror componenta din volumul de lucrari proiectate minim 50% o reprezinta conducte de alimentare cu apa (prin cumularea celor 2 proiecte), proiectate in ultimii cinci ani . Se va prezenta copie dupa centralizatorul financiar al obiectelor din SF sau PT si foaia de garda cu semnaturi din proiectul respectiv.-pentru proiectarea racordurilor electrice, se solicita 1 ing specialist autorizat in proiectare de alimentare cu energie electrica de joasa sau medie tensiune, sau contract /precontract/ declaratie de disponibilitate cu o firma autorizata de Electrica pentru proiectarea unor astfel de lucrariPersonalul minim impus poate fi angajat cu carte de munca sau colaboratori (contracte temporare).Pentru demonstrarea experientei similare, se impune ca in portofoliul de servicii executate in ultimii 3 ani sa existe minim doua proiecte similare (sisteme alimentare cu apa), a caror valoare (de executie) insumata sa fie egala cu valoara de 7.500.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de intocmire al documentatiei de proiectare
25%
Descriere: Termenul de intocmire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 10:30
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Directia Logistica, B-dul Republicii, nr. 2-4, etaj IV, camera 416.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244516265, Email: [email protected], Fax: 0244542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA-DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINIETRATIE LOCALA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244406700, Email: [email protected], Fax: 0244529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 08:43