Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE: SOLUTIONARE COS FUM EVACUARE GAZE CENTRALA TERMICA SEDIU SNLO SA TG JIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 38645/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Ing. Maria Davidoiu, [email protected], Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE: SOLUTIONARE COS FUM EVACUARE GAZE CENTRALA TERMICA SEDIU SNLO SA TG JIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIU SNLO SA TG JIU, municipiul TG JIU, judetul GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu solutie, proiect tehnic, caiet de sarcini si documentatii pentru autorizare constructie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare SS+PT+CS+Documentatii pentru autorizare constructie, conform temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR PARTICIP = 100 lei, GAR DE BUNA EXEC=10% DIN VAL CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MODALITATI LEGALE DE PLATA IN FUNCTIE DE DISPONIBILITATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOC MAI MULTOR OFERTANTI, ASOC VA FI LEGALIZ CU DESEMNAREA UNUI LIDER FARA OBLIG CA PRIN ACEASTA ASOCIATIA SA DEVINA PERS JURIDICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECL PE PROPR RASPUNDERE SAU ALTE DOC ECHIVAL DIN CARE SA REZULTE CA OP EC NU SE AFLA IN SIT DE LA ART 180, 181 DIN OUG 34/2006, CALIT PARTICPANT, CERTIF CONSTATATOR+CERTIF INREGISTRARE EMISE DE ORC, ATESTARE PROF IN DOMENIUL SERVICIILOR LICITATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INF GEN, EXP SIM: IN ULTIMII 3 ANI CEL MULT 3 CONTRACTE SIM/IDENTICE EXECUTATE INTEGRAL CU VAL INSUMATA DE MINIM 5000 LEI, INSOTITE DE RECOMANDARI, CERTIFICARI, RESURSE UMANE, RESURSE TEHNICE, CERTIFICARE ISO 9001 A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII PENTRU CATEGORIA DE SERVICII LICITATE SAU DOCUMENTE CARE SA ATESTE CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE IN CURS DE CERTIFICARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6667-179
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE SOLICITA DE LA SERVICIUL ATRIBUIRE CONTRACTE LUCRARI SI SERVICII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 12:00
Locul: SNLO SA TG JIU, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR N. TIULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG-JIU -OFICIUL JURIDIC -
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531118, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer