Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare S/PRET/07/2010


Anunt de participare numarul 105981/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  sector 1, str. Spiru Haret, nr. 12, et. 2, cam. 81, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Butoi, Tel. 021/3102207, In atentia:  Cezar Sorin Bruma, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021/3102208, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare S/PRET/07/2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (adaptare la teren) pentru 36 obiective de investitii - gradinite program normal cu 4 sali de grupa cuprinse in Proiectul privind Reforma Educatiei Timpurii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii proiectare conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 771, 271.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie bancara de participare - 35.400 lei;Garantie bancara de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si bugetul de stat pentru anul 2010 aferente Proiectului privind Reforma Educatiei Timpurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 1 Declaratie privind eligibilitatea- Formular 2 Declaratiei privind neincadrarea in situatiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formular 3 Declaratiei privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala cu privire la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor .In cazul operatorilor economici strainiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, traduse in limba romana si legalizate ? original.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului si Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale Formularul 4 ;
- Declaratie privind cifra de afacerii pe ultimii 3 ani- Prezentarea bilanturilor contabile vizate de autoritatea competenta pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani ? minimum 2.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formularul 5- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Formularul 6
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala -I. Experienta -Se solicita incheierea in ultimii 3 ani a minimum 1 contract/acord-cadru care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii similare.Valoarea insumata a contractelor de servicii prestate, prezentate de catre operatorii economici, ca dovada a experientei similare, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuitII.Echipa de realizare a proiectului: -1 manager proiect? minimum 10 ani experienta -1 arhitect ? minimum 5 ani experienta -1 inginer structura ? minimum 5 ani experienta -1 inginer instalatii ? minimum 5 ani experienta -1 inginer costuri ? minimum 5 ani experientaIII. Minimum trei recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:30
Locul: sediul MECTS-UMPMRSU, Bucuresti, sector 1, Str. Spiru Haret, nr. 12, et. 2, cam. 81
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere cu imputernicire din partea societatii si copia actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat prin imprumut de la Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei si cu contributia Guvernului Romaniei
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMPMRSU - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  sector 1, str. Spiru Haret, nr. 12, et. 2, cam. 81, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021/3102207, Email:  [email protected], Fax:  021/3102208
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer