Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare S/PRET/08/2010


Anunt de participare numarul 106340/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  sector 1, Str. Spiru Haret, nr. 12, et. 2, cam. 81, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Punct(e) de contact:  Georgiana Arsene, Tel. 021-3102207, In atentia:  Cezar Sorin Bruma, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021-3102208, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare S/PRET/08/2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ofertantilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile ce urmeza a fi achizitionate au ca obiect realizarea proiectelor pentru un numar de 42 obiective de investitii ? gradinite cu 5, 6, 8 si 10 sali de grupa, si adaptarea acestora la locatiile mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile privind serviciile de proiectare sunt precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 010, 915.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita prezentarea unei garantii pentru participare in cuantum 60.200 lei. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si bugetul de stat pentru anul 2010 aferente Proiectului privind Reforma Educatiei Timpurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)- Bilanturi contabile vizate de autoritatile competente pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani ? minimum 4.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Fisa de informatii generale- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta: Se solicita incheierea in ultimii 3 ani a minimum 1 contract/acord-cadru care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii similare. Valoarea insumata a contractelor de servicii, prezentate de catre operatorii economici, ca dovada a experientei similare, in ultimii 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Echipa de realizare a proiectului: - 1 manager proiect ? minimum 10 ani experienta- 1 arhitect ? minimum 5 ani experienta - 1 inginer structura ? minimum 5 ani experienta- 1 inginer instalatii ? minimum 5 ani experienta- 1 inginer costuri ? minimum 5 ani experienta -- Recomandari ? cel putin 3 (din partea beneficiarilor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2010 10:30
Locul: Sediul MECTS -UMPMRSU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau reprezentantul imputernicit al oferantului va prezenta imputernicire din partea acestuia si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul privind Reforma Educatiei Timpurii, proiect cofinantat prin imprumut de la Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei si cu contributia Guvernului Romaniei
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS - UMPMRSU - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  sector 1, Str. Spiru Haret, nr. 12, et. 2, cam. 81, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021/3102207, Email:  [email protected], Fax:  021/3102208
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 19:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer