Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare (studiu de fezabilitate, proiect tehnic si detalii de executie) pentru obiectivul Reabilitare DJ 674, Vladuleni-Urdari-Turceni-Ionesti-limita jud. Mehedinti - 38,4 km (km 0+000a38+400)


Anunt de participare numarul 43031/13.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: STRICESCU DANIELA, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare (studiu de fezabilitate, proiect tehnic si detalii de executie) pentru obiectivul Reabilitare DJ 674, Vladuleni-Urdari-Turceni-Ionesti-limita jud. Mehedinti - 38, 4 km (km 0+000a38+400)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul operatorilor economici
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul propus spre studiu este drumul judetean DJ 674 in lungime totala de 38, 40 km care traverseaza intravilanul orasului Turceni si teritoriile administrative ale comunelor Farcasesti, Urdari, Borascu, Ionesti din judetul Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 270, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 15.000 si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri alocate conform H.G. nr.1424/2007 din bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate.
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin careofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere privind confirmarea serviciilor
2.Formularprivind experienta similara.
- Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de prestari servicii similare (studiu de fezabilitate+proiect tehnic). Se va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar pentru serviciile similare prezentate.3.Declaratie privind asigurareaa acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice activitatii de proiectare, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractuluiinsotita de lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
- Copie dupa contractele de colaborare ale personelor de specialitate cuprinse in lista, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Aceste persoane vor depune un angajament scris, pe propria raspundere, potrivit caruia isi vor indeplini obligatiile asumate prin contractul de colaborare pana la finalizarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul achizitiei.
5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti6.Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
7.Certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a unui contract de prestari servicii similare - studiu de fezabilitate si a unui contract de prestari servicii similare - proiect tehnic trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Dotarea tehnica (cuprinsa in lista), pe care ofertantul o poate disponibiliza pentru prestarea serviciilor, trebuie sa cuprinda minim urmatoarele: -Laborator geotehnic atestat de I.S.C.-Echipamente specifice pentru masuratori topografice-Soft-uri necesare pentru realizarea proiectuluiLista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, trebuie sa cuprinda minim: -2 ingineri specialisti in constructii de drumuri si poduri-1 inginer specialitate topometrie-1 inginer specialitate geologie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
90%
Descriere:
2.
Durata de elaborare a documentatiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1109
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, srt. Victoriei, nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, Jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253/214006, Fax: 0253/212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2008 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer