Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica - faza PT -pentru proiectul RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC SATU NOU , COM. HALCHIU , JUD. BRASOV


Anunt de participare numarul 71568/04.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HALCHIU (PRIMARIA COMUNEI HALCHIU)
Adresa postala: FELDIOAREI NR.1, Localitatea: Halchiu, Cod postal: 507080, Romania, Punct(e) de contact: ILDIKO PAL , NICOLETA DUTIA, Tel.0268481174, 0268481003, Email: [email protected], Fax: 0268481416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica - faza PT -pentru proiectul RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC SATU NOU , COM. HALCHIU , JUD. BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea Satu Nou , comuna Halchiu , jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica - faza PT -pentru proiectul RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC SATU NOU , COM. HALCHIU , JUD. BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
· Proiectare retea canalizare pe o lungime de 5.536 m. Revizuirea si aducerea la zi a studiului de fezabilitate pentru Retea de canalizare menajera in localitatea Satu Nou, comuna Halchiu si elaborarea unui raport cu privire la Studiul de Fezabilitate.
· Elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare pentru derularea lucrarilor (inclusiv Proiect necesar obtinerii Autorizatiei de Construire);
· Elaborarea Proiectului Tehnicsi aDetaliilor de Executie ale proiectului Retea de canalizare menajera in localitatea Satu Nou, comuna Halchiu, referitoare la studiul de fezabilitate actualizat si dezvoltat ; Proiectul Tehnic va fi verificat de verificatori tehnici in domeniu.
· Elaborarea documentatiei de atribuire pentru achizitia publica lucrari/executie canalizare, conform O.G. 34/2006 actualizata;
· Elaborarea specificatiilor tehnice pentru dosarele de atribuire lucrari;
· Furnizarea de asistenta tehnica pe durata implementarii proiectului de lucraricat sipe durata de executie alucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 78, 290EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.03.2009 pana la 21.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000, 00 lei prin scrisore de garantie bancara, ordin de plata sau fila CEC, numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurinerambursabile ale Uniunii EuropeneFonduripublice de la bugetul de statBugetul local al comunei Halchiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006· Declaratie prind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006· Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;
· Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie) din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar codul CPV mentionat.
· Certificat de atestare fiscala, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale;· Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul Local.
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la: informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;· bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente;Ofertantul trebuie sa indeplineasca Cerinta minima de a avea o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 600.000 lei. Se va completa FormularulB2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Ofertantul va prezenta o lista cu cel putin 3 contracte reprezentandservicii de proiectare tehnicarealizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul C2 din Sectiunea IV.Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minima de experienta similara, respectiv: - in ultimii 3 ani, sa fi prestat cel putin un serviciu, de acelasi tip, supus procedeului de licitatie deschisa. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Se solicita minim 3 ani experienta in proiectarea civila si industriala si in proiecte de infrastructura a mediului.1. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul angajat, respectiv capacitatea de a asigurara personal de specialitate (Inginer constructor / instalatii, inginer mecanic-electrician, expert geotehnic, expert topografic), numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Pentru personalul angajat ofertantul va prezenta CV-urile, diplomele si/sau certificarile aferente in domeniu.Se va completa Formularul F.2. Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minima de certificare a standardelor de calitate in serviciile prestate. Ofertantul va prezenta: a. CertificatuldeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul proiectarii pentru proiectant valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent. b. Dosarulprivindsistemulpropriudeconduceresiasigurarea calitatii pentru proiectare .Se solcicta ca ofertantii sa indice in cadrul ofertei, faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini si documentatia suplimentara se vor obtine de la secretariatul primariei Halchiu si se vor achita la casieria primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 15:00
Locul: Primaria Comunei Halchiu , str. Feldioarei, nr.1 comuna Halchiu , jud. Brsov, cod 507080
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 CES Schema de investitii pentru sprijinirea sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , Sector.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268419615, Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Halchiu
Adresa postala: str. Feldioarei nr.1, Localitatea: Halchiu, Cod postal: 507080, Romania, Tel.0268481003, Email: [email protected], Fax: 0268481416
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer