Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare tehnica , studii topometrice , studii geotehnice si asistenta tehnica pe perioada executarii lucrarilor , aferente obiectivului investitional : ,,Constructie retele de canalizare a apelor uzate in loc. Porumbacu de jos si Porumbacu


Anunt de participare numarul 50631/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PORUMBACU DE JOS (PRIMARIA)
Adresa postala: Porumbacu de Jos, nr.253, Localitatea: Porumbacu de Jos, Cod postal: 557190, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Martincu, Tel.0269/522101, 0744160434, Email: [email protected], Fax: 0269/522201, Adresa internet (URL): www.primariaporumbacu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare tehnica , studii topometrice , studii geotehnice si asistenta tehnica pe perioada executarii lucrarilor , aferente obiectivului investitional : , ,Constructie retele de canalizare a apelor uzate in loc. Porumbacu de jos si Porumbacu de sus si statie de epurare in com. Porumbacu de jos , jud. Sibiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Porumbacu de Jos
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica , studii topometrice , studii geotehnice si asistenta tehnica pentru retele de canalizare si statie de epurare in com. Porumbacu de jos.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare tehnica pentru retele de canalizare in comuna Porumbacu de jos, localitatile Porumbacu de Jos si Porumbacu de Sus, judetul Sibiu si statie de epurare pentru comuna Porumbacu de Jos, realizare de studii topometrice si geotenice, asistenta tehnica.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie 4600 RON, pentru IMM 2300 RON, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice romane autorizate, persoane fizice romane autorizate, persoane juridice/fizice straine autorizate, cu posibilitatea de a subcontracta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea (F12a), declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala emis de administratia finantelor publice locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre Bugetul General consolidat de Stat; certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetil local eliberat de directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de autoritatea competenta de pe raza localitatii in care este inregistrat sediul oficial al ofertantului, din care sa rezulte ca operatorul economic a inregistrat profit; informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima: cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, min 1300000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani
lista cu experienta similara
recomandari de la beneficiar
declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar finalizat privind proiectare de retele de infrastructura apa-canal; un contract similar cu valoare de min 138000 Ron, privind prestarea de servicii de proiectare tehnica, de lucrari hidroedilitare si de infrastructura; minim o recomandare de buna executie; in mod obligatoriu licente specifice activitatii de proiectare tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
240/03.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primariei Porumbacu de Jos sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 12:30
Locul: Sala Consiliu Primaria Porumbacu de Jos
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie, reprezentanti ai ofertantilor, mass-media
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str, Stavropoleos, nr. 6 sect.3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al consiliului local al com. Porumbacu de jos
Adresa postala: loc. Porumbacu de jos , nr.253, jud. Sibiu, Localitatea: Porumbacu de jos, Cod postal: 557190, Romania, Tel.0269522101; 0269522201, Email: [email protected], Fax: 0269522101; 0269522201, Adresa internet (URL): www.primariaporumbacu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer