Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica aferente obiectivului investitional ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava?


Anunt de participare numarul 135967/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica aferente obiectivului investitional ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare/intocmire Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Verificare a proiectului tehnic pe specialitati, precum si elaborarea documentatiilor complete necesare depunerii, obtinerii si predarii catre beneficiar a tuturor avizelor, acordurilor sau autorizatiilor?, necesare derularii obiectivului investitional ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare tehnica, respectiv: Elaborare/intocmire Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Verificare a proiectului tehnic pe specialitati, precum si elaborarea documentatiilor complete necesare depunerii, obtinerii si predarii catre beneficiar a tuturor avizelor, acordurilor sau autorizatiilor necesare derularii obiectivului investitional ?Restaurarea, consolidarea, protectia, conservarea si punerea in valoare a sitului arheologic Cetatea Capidava?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 426, 224RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P. se solicita in cuantum de 10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei, repsectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care ungrup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cumodificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii(consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul siforma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingecontestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv5.206, 22 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se vaconstitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de bunaexecutie se va face conform art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.
Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.
Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181completata conform Formularului 4
Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d) dinOUG 34/2006 de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Pentru persoane juridice romane:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat alstatului, emis de Agentia Nationala de Administrare
Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertantaare sediul social.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe razacareia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale labugetul local.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismelecompetente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celeiin care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2.Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeascafaptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara incare este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata inlimba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una dinstuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentruatribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Declaratiase va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca estecazul.
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prinLegea nr. 337/2006, conformFormularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii :
-Nicusor Daniel Constantinescu ? Presedinte
-CristianDarie ? Vicepresedinte
-Cristinel Nicolae Dragomir ? Vicepresedinte
-Cenusa Titi ? Arhitect sef
-Shhaideh Sevil ? Director General, Directia Generala de Proiecte
-Vornicu Elena ? Sef Serv. Implementare Proiecte Nationale, Directia Generala de Proiecte
-Taicutu Felicia ? Director General, Directia Generala Economico-Financiara
-Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii
-Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala
-Blacioti Georgeta ? Sef Serviciu Contabilitate
-Stoian Aurica ? specialist economist
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010: Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6
Declaratie privind calitatea de participant: Prezentare declaratie, conform Formularului 7 dinSectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineascaaceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuiesa cuprinda un acord preliminar de asociere. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane:
1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langainstanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator.
Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul sedepune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fostdeclarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului inoriginal/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant
Cifra medie cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 2.800.000 lei
Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Daca ofertantul nu a depus bilantul contabil aferent ultimului an (2011), pentru situatia financiara aferenta acestui an, se vor prezenta documente justificative disponibile, in acest sens.Pentru echivalenta in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini, utilizand cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR aferente fiecarui an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Experienta similara: unul sau mai multe contracte servicii de proiectare a caror valoare sa fie deminim 1.400.000 lei fara TVA , dintre care cel putin unul similar obiectului achizitiei, respectiv proiectare pentru constructii de patrimoniu.
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Prezentarea pentru confirmarea experientei similarein servicii de proiectare similare de documente, astfel: -Copie cu informatii relevante ale contr. care dovedesc exp. similara cu inform.ref la denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului- Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/document constator cu privire la contractul care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie privind echipamentel de care dispune operatorul economic, minim:
-licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pt prestarea serviciilor
Personal minim solicitat pentru indeplinirea serviciilor:
a. Manager de proiect- studii postuniv. sau specializ. in management de proiect
b. Arhitect atestat in studii, investig., cercet. si evid. monumentelor istorice, de Min. Culturii si Cultelor, cf Legii 422/2006 saudocument echivalent in tara in care specialistul este rezidentc. Inginer specialist in lucrar. de struct.
-Studii postuniv. sau specializare in conservarea si restaurarea constructiilor ingineresti si a lucrarilor de arta, cf Legii nr. 422/2006d. Inginer instal. electrice: Stud. sup. in dom.
e. Inginer instal. sanitare: Stud. sup. in dom.
f. Inginer instal. termice: Stud. super. in dom.
g. Ing. spec. constr. drumuri: Stud. super.in dom.
h.Economist, stud. in dom.
i.Specialist ing. ec. in constr.-devizist, stud. sup. in dom.
j.Resp. cu prot. muncii si sig. in santier, faza proiectare: atestare prof. pt activ. resp/insp.cu prot. muncii cf.Lg 319/2006
CV-uri , diplome, certificate, atestate necesare dovedirii pregatirii profesionale si capacitatii de indeplinire a rolului acordat in echipa.
Declaratie de disponibilitate, in cazul in care, membrii echipei propuse pentruindeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada prestare
30%
Descriere: Perioada de prestare a serviciilor va reprezenta numarul total de zile alocate prestarii serviciilor de proiectare; ponderea de 30% pt perioada de prestare se justifica prin necesitatea incadrarii cu prestarea serviciilor in termenul de depunere la finantare a proiectului si totodata in concordanta cu ponderea de 70% acordata pretului ofertei, pretul constituind factorul principal.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51 Constanta, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DETALII PRIVIND APLICAREA ALGORITMULUI DE CALCUL1. Pretul oferteia)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 70 puncteb)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;pret (n) = pretul ofertei n;punctaj maxim = 70 punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru serviciile solicitate, fara TVA.2. Perioada de prestare a serviciilorva reprezenta numarul total de zile alocate prestarii serviciilor de proiectare, iar punctajul se va acorda astfel: a)pentru cel mai mic numar de zile alocate N zile(min) prestarii serviciilor de proiectare se va acorda punctajul maxim de 30 puncteb)pentru alt numar de N zile(n), mai mare decat N zile(min) prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P zile(n) =x punctaj maxim alocatUnde: P zile(n)- reprezinta punctajul pentru oferta cu alt numar de zile calendaristice, alocat, decat numarul minim de la aliniatul a).Numarul de zile (N zile) va fi exprimat in zile calendaristice.Nota: Perioada minima de prestare a serviciilor se estimeaza ca fiind de 30 zile calendaristice; ofertele care prevad o perioada de prestare mai mica de 30 zile calendaristice nu vor primi punctaj suplimentar.Perioada maxima de prestare a serviciilor este de 90 zile calendaristice; ofertele care prevad o perioada de prestare mai mare de 90 de zile vor fi declarate neconforme.Nota: In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, acestea vor avea un punctaj egal, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care si pretul ofertelor vafi egal se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care vaavea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 90725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488413
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer