Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica, DE, elaborare documentatii avize, acorduri si autorizatii, Asistenta tehnica pe perioada de executie, si Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Modernizare drumuri comunale in comuna Helesteni"


Anunt de participare numarul 71403/30.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HELESTENI (PRIMARIA COMUNEI HELESTENI)
Adresa postala: Com. Helesteni, jud. Iasi, Localitatea: Helesteni, Cod postal: 707245, Romania, Punct(e) de contact: MORARIU ALEXANDRU, Tel.0232/716770, 0232/716768, Email: [email protected], Fax: 0232/716770
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica, DE, elaborare documentatii avize, acorduri si autorizatii, Asistenta tehnica pe perioada de executie, si Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Modernizare drumuri comunale in comuna Helesteni"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Helesteni, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii : proiect tehnic , detalii de executie , documentatii pt avize si acorduri, proiect autorizatie de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului. Executia lucrarilor : in conformitate cu prevederile proiectului tehnic insusit de autoritatea contractanta , iar volumele de lucrari nu vor depasi volumele prevazute in lista de cantitati anbexata la caietul de sarcini. Asistenta tehnica : verificarea conformitatii lucrarilor executate cu specificatiile tehnice din proiectul tehnic; asistenta tehnica in orice moment si faza a desfasurarii lucrarilor, la receptiile partiale si la receptia finala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini; se vor respecta cerintele din Memoriulo Tehnic si cantitatile de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 564, 909RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 120.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Certificat fiscal ANAF
-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- in original
Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara1-prezentare fisa informatiigenerale, completand formularuldinsectiuneaFORMULAREa documentatiei deatribuire.
2 prezentare fisa de identificare financiara
3- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani sustinute prin bilanturile contabile vizate si inregistrate.4-declararea cifrei de afaceri medii peanii 2005, 2006, 2007 formular 1, care trebuiesa fie de minim 20 000 000 lei;5-adresa din partea unei unitati bancare in original care sa ateste constituirea de catre ofertant a unui depozit bancar sau linie de credit de aceeasi valoare aprobata si neconsumata pentru sustinerea lucrarea ofertate.(aproximativ 25% din valoarea estimata)Ofertantul trebuie sa indeplineasa urmatoarele conditii:
6-lichiditate > 100% pe fiecare din ultimii 3 ani;
7-solvabilitate>30% pe fiecare din ultimii 3 ani;
In cazul asocierii mai multor persoane juridice, indicatorii de lichiditate si solvabilitate trebuie indepliniti de catre fiecare partener.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani.
Se precizeaza completarea unui formular 12E.Se solicita completarea a minim 2 formulare nr. 8 pentru lucrari similare de aceeasi complexitate in valoare de minim 2 400 000 lei fiecare.Fiecare formular va fi insotit de: -recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC-contractele de executie;
-procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor;Pentru activitatea de proiectare se solicita cel putin un contract de aceeasi natura si complexitate
Experienta in proiectare rebuie sa fie demonstrata de cel putin unul dintre asociati sau subcontactanti facand si dovada ca dispunedecelputinuninginerproiectantde specialitate (CFDP cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent) cu experienta in domeniu.Formular 12H - Declaratieprivind echipamentele, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economicOfertantultrebuiesadispunadeutilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente
tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formularul 12I Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Formularul F 2 CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie :
-responsabilul tehnic cu executia in domeniulCFDP
-responsabilul cu calitatea-responsabilul cu protectia muncii si sanatatea muncii;
Pentru activitatea de proiectare trebuie prezentate : - ISO 9001:2001 sau echivalent Sistem de management al Calitatii;
-ISO 14001:2005 sau echivalent Sistem de management de Mediu;
Toate documentele de mai sus vor fi prezentate in copie legalizata la notar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 11:00
Locul: Sediul primariei comunei Helesteni, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, constituita conf legii, ofertantii imputerniciti. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleus nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI HELESTENI
Adresa postala: comuna Helesteni, judetul Iasi, Localitatea: Helesteni, Cod postal: 707245, Romania, Tel.0232-716768, Email: [email protected], Fax: 0232-716770
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer