Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA in cadrul proiectului ? Dezvoltarea Comunei Coseiu prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatie?.
Anunt de participare numarul 105149/30.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Coseiu (Primaria Comunei Coseiu)
Adresa postala: Coseiu, Str. Principala, Nr. 134, Localitatea: Coseiu, Cod postal: 457080, Romania, Punct(e) de contact: Anca Sabau, Tel. 0260653021, Email: [email protected], Fax: 0260653199, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA in cadrul proiectului ? Dezvoltarea Comunei Coseiu prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatie?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Com. Coseiu (loc. Coseiu si Chilioara), jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice
Lotul 1: Infrastructura rutieraModernizare de drumuri, strazi ulite, in comuna Coseiu, judetul SalajLotul 2: Constructii civileActiunea 2.1. Reabilitare si modernizare camin cultural CoseiuActiunea 2.2. Reabilitare si modernizare camin cultural ChilioaraActiunea 2.3. Centru pentru ingrijirea copiilor de tip after school
Detalierea fiecarui lot este prezentata in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 308 184 lei
Lotul 1: Infrastructura rutiera 254 990 leiModernizare de drumuri, strazi ulite, in comuna Coseiu, judetul Salaj
Lotul 2: Constructii civile lei 53 194 leiActiunea 2.1. Reabilitare si modernizare camin cultural Coseiu ? 19 710 leiActiunea 2.2. Reabilitare si modernizare camin cultural Chilioara ? 19 650 leiActiunea 2.3. Centru pentru ingrijirea copiilor de tip after school ? 13 834 lei
Detaliile sunt enuntate in Caietul de sarcini
Ofertele care vor depasi valoarea estimata a contractului de prestari servicii vor fi declarate inacceptabile.
Valoarea estimata fara TVA: 308, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma deLotul 1:5 099 leiLotul 2:1 063 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR, implementat prin PNDR, Masura322? conform prevederilor din contractul de finantare, ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata , a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; a impozitelor si taxelor locale; (certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor., Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare la ORC insotit de anexele corespunzatoare privind avizarea activitatii care face obiectul achizitiei, in conformitate cu prevederile legii 359/2004 ? copie conforma cu originalul
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Pentru lotul 2 - Atestat ANRE (pentru firma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular? Informatii generale
bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimul an cel putin: Lotul 1: Infrastructura rutiera: 509 980 leiLotul 2: Constructii civile: 106 388 leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara: declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani, formular experienta similara, copii ale contractelor de servicii similare, procesele verbale de receptie a proiectului si referatele verificatorilor de proiect pentru fiecare proiect, Recomandari din partea beneficiarilor
- personal: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile specialistilor ?cheie? implicati in derularea contractului, copii dupa diploma de ingineri, dupa cartile de munca la zi, contracte de munca, autorizatii, dupa caz declaratie de disponibilitate si exclusivitateCertificarea managementului calitatii prin ISO9001/2001 sau echivalent
-Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similaraPt. Lotul 1 - A semnat, prestat si finalizat minim 3 contracte similare ca complexitate de servicii de proiectare de infrastructura rutiera (faza P.T.)Pt. Lotul 2 - A semnat, prestat si finalizat minim 3 contracte similare ca si complexitate de servicii de proiectare camine culturale si/sauinfrastructura sociala (faza P.T.)PersonalPentru lotul 1 -angajati in cadrul societatii ofertante a minim 2 (doi) ingineri cu specialitatea de cai ferate drumuri si poduri (CFDP)Pentru lotul 2- angajati in cadrul societatii ofertante a minim 2 (doi) ingineri cu specialitatea de constructii civile industriale si agricole (C.C.I.A), un inginer instalatii sanitare, un arhitect membru OAR, un inginer instalatii electrice autorizat ANRE- dotari: Calculatoare PC- cel putin egale cu numarul specialistilor ?cheie? desemnati pentru derularea contractului, Licente Software Microsoft Office sau similar- minim 2Licente Software AutoCAD sau similar- minim 1, Licente Software ARD sau similar- minim 1, Licente Software sisteme de operare Windows sau echivalent cel putin egale cu numarul de calculatoare prezentate, Devizier-minim 1, Autoturism propriu sau inchiriat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0001/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 11:00
Locul: loc. Coseiu, sat Coseiu nr. 134, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor/imputerniciti ai acestora, reprezentant al CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR, Masura322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria COSEIU,
Adresa postala: loc. Coseiu nr.134, jud. Salaj, Localitatea: Coseiu, Cod postal: 457080, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 15:04