Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA IN CADRUL PROIECTULUI REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE SI CULTURALE IN COMUNA CRASNA, JUD. SALAJ
Anunt de participare numarul 84738/17.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala: p-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Punct(e) de contact: Emeric Pop, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA IN CADRUL PROIECTULUI REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE SI CULTURALE IN COMUNA CRASNA, JUD. SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul ofertantului si dupa caz pe teritoriul administrativ al comunei Crasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor-faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor)
Valoarea estimata fara TVA: 215, 648RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part.la lic.in suma de Lotul1:3000lei Lotul2:100lei Lotul3:850leiin cazul asocierilor gar de part va fi constituita de catre liderul asc.Gar de buna exec 10% din pretul contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin PNDR, Masura322 conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat emis de catre D.G.F.P privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, Certificatul de inregistrare emis de O.R.C, Certificat constatator emis de O.R.C, Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generaleBilantul contabil inregistrate la DGFP inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2006, , 31.12.2007, 31.12.2008
Cerinte obligatorii: Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) de cel putinLotul 1:331 000 lei.Lotul 210 000 lei
Lotul 3:89 000 lei
si profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara: Formular 12 EFormular nr. 12 F , copii ale contractelor de servicii similare, procesele verbale de receptie a proiectului si referatele verificatorilor de proiect pentru fiecare proiect, Recomandari din partea beneficiarilor
- personal: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile specialistilor cheie implicati in derularea contractului, copii dupa diploma de ingineri, dupa cartile de munca la zi si autorizatii dupa caz, declaratie de disponibilitate si exclusivitate-dotari specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 5 contracte similare ca si complexitate, Calculatoare PC- cel putin egale cu numarul specialistilor cheie desemnati pentru derularea contractului, Licente Software Microsoft Office sau similar- minim 2Licente Software AutoCAD sau similar- minim 1, Licente Software ARD sau similar- minim 1, Licente Software sisteme de operare Windows sau echivalent cel putin egale cu numarul de calculatoare prezentate, Devizier-minim Autoturism propriu sau inchiriat-Certificarea managementului calitatii prin ISO9001/2001 sau echivalent- Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0001/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O pers autorizata din partea fiecarui ofertant.Ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice si o copie a doc de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA CRASNA
Adresa postala: loc. Crasna nr.13, jud. Salaj, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 16:01