Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA ZONEI VALEA SOMESULUI, JUD. SALAJ, PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI INFIINTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI


Anunt de participare numarul 84606/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Somesului"
Adresa postala: Str. Principala Nr. 39, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Aurelian COZMA, Tel.0260639344, Email: [email protected], Fax: 0260639344, Adresa internet (URL): www.adisomes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de comune
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA ZONEI VALEA SOMESULUI, JUD. SALAJ, PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI INFIINTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul ofertantului si dupa caz pe teritoriul administrativ al comunelor Gilgau si Poiana Blenchii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor-faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor)
Valoarea estimata fara TVA: 333, 308RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma deLotul 1:2600 leiLotul 2:3000 leiLotul 3:300 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR, implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura322, conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat emis de catre D.G.F.P privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, Certificatul de inregistrare emis de O.R.C, Certificat constatator emis de O.R.C, Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generaleBilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie figureze cu profit net in anul 2008Cifra de afaceri in ultimul an fiscal -2008- trebuie sa fie minim: Lotul 1: Alimentare cu apa si canalizare 270 000 leiLotul 2Infrastructura rutiera: 350 000 leiLotul 3: Constructii civile34 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara: Formular 12 EFormular nr. 12 F , copii ale contractelor de servicii similare, procesele verbale de receptie a proiectului si referatele verificatorilor de proiect pentru fiecare proiect, Recomandari din partea beneficiarilor
- personal: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile specialistilor cheie implicati in derularea contractului, copii dupa diploma de ingineri, dupa cartile de munca la zi si autorizatii dupa caz, declaratie de disponibilitate si exclusivitate-Lista dotari specifice
-Certificarea managementului calitatii prin ISO9001/2001 sau echivalent
- Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 5 contracte similare ca si complexitate, Calculatoare PC- cel putin egale cu numarul specialistilor cheie desemnati pentru derularea contractului, Licente Software Microsoft Office sau similar- minim 2 Licente Software AutoCAD sau similar- minim 1, Licente Software ARD sau similar-minim 1, Licente Software sisteme de operare Windows sau echivalent cel putin egale cu numarul de calculatoare prezentate, Devizier-minim Autoturism propriu sau inchiriat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0001/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice si o copie a documentului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR, Masura322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA VALEA SOMESULUI
Adresa postala: Nr. 39, Localitatea: Loc. Rus, Cod postal: 457290, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer