Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA in cadrul proiectului ?Dezvoltarea Comunei Simisna, Jud. Salaj prin modernizarea structurii rutiere, infiintare servicii sociale si promovarea traditiilor si specificului cultural local?


Anunt de participare numarul 105007/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Simisna (Primaria Comunei Simisna)
Adresa postala:  Com. Simisna, Sat Simisna, nr.247, jud. Salaj, Localitatea:  simisna, Cod postal:  457294, Romania, Punct(e) de contact:  Prodan Cristian, Tel. 0260639666, Email:  [email protected], Fax:  0260639503, Adresa internet (URL):  www.primariasimisna.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA in cadrul proiectului ?Dezvoltarea Comunei Simisna, Jud. Salaj prin modernizarea structurii rutiere, infiintare servicii sociale si promovarea traditiilor si specificului cultural local?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Com. Simisna (loc. Simisna si Hasmas)
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice
Lotul 1: Infrastructura rutieraModernizare retele stradale in com. Simisna, jud. SalajLotul 2: Constructii civileActiunea 2.1. Centru de ingrijire copii tip ?After School? in loc. Simisna, com. Simisna, jud. SalajActiunea 2.2. Reabilitare camin cultural, loc. Hasmas, com. Simisna, jud. SalajDetalierea fiecarui lot este prezentata in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice, conform HG 28/2008 si a Ordinului 863/2008 Ministerului Dezvoltarii, lucrarilor Publice si Locuintelor (elaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor-faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor) servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice, de incalzire si electrice pentru constructii la obiectivele de investitii Valoarea estimata fara TVA: 361 187 lei
Lotul 1: Infrastructura rutiera -294 270 lei
Lotul 2: Constructii civile -66 917 leiActiunea 2.1. Centru de ingrijire copii tip ?After School? in loc. Simisna, com. Simisna, jud. Salaj ? 25 717 leiActiunea 2.2. Reabilitare camin cultural, loc. Hasmas, com. Simisna, jud. Salaj ? 41 200 lei
Detaliile sunt enuntate in Caietul de sarcini
Ofertele care vor depasi valoarea estimata a contractului de prestari servicii vor fi declarate inacceptabile.
Valoarea estimata fara TVA: 361, 187RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1:5 885 lei, Lotul 2:1 338 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR). conform prevederilor din contractul de finantare, ghidul solicitantului, reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata , a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; a impozitelor si taxelor locale; (certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor., Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare la ORC insotit de anexele corespunzatoare privind avizarea activitatii care face obiectul achizitiei, in conformitate cu prevederile legii 359/2004 ? copie conforma cu originalul
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Pentru lotul 2 - Atestat ANRE (pentru firma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular? Informatii generale
Bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in ultimul an cel putin: Lotul 1: Infrastructura rutiera :588 540 leiLotul 2: Constructii civile :133 800 leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani, formular experienta similara, copii ale contractelor de servicii similare, procesele verbale de receptie a proiectului si referatele verificatorilor de proiect pentru fiecare proiect, Recomandari din partea beneficiarilor
- personal: Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile specialistilor ?cheie? implicati in derularea contractului, copii dupa diploma de ingineri, dupa cartile de munca la zi, contracte de munca, autorizatii, declaratie de disponibilitate si exclusivitate-Certificarea managementului calitatii prin ISO9001/2001 sau echivalent
-Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. Lotul 1 - A semnat, prestat si finalizat minim 3 contracte similare ca complexitate de servicii de proiectare de infrastructura rutiera (faza P.T.)Pt. Lotul 2 - A semnat, prestat si finalizat minim 3 contracte similare ca si complexitate de servicii de proiectare camine culturale si/sauinfrastructura sociala (faza P.T.)Pentru lotul 1Angajati in cadrul societatii ofertante - minim 2 (doi) ingineri cu specialitatea de cai ferate drumuri si poduri (CFDPPentru lotul 2Angajati in cadrul societatii ofertante - minim 2 (doi) ingineri cu specialitatea de constructii civile industriale si agricole (C.C.I.A), un inginer instalatii sanitare, un arhitect membru OAR, un inginer instalatii electrice autorizat ANRE, se vor anexa copii dupa diploma de studii, autorizatii/adeverinta membru OAR dupa caz, precum si copii conforme dupa cartile de munca la zi.- dotari: Calculatoare PC- cel putin egale cu numarul specialistilor ?cheie? desemnati pentru derularea contractului, Licente Software Microsoft Office sau similar- minim 2Licente Software AutoCAD sau similar- minim 1, Licente Software ARD sau similar- minim 1, Licente Software sisteme de operare Windows sau echivalent cel putin egale cu numarul de calculatoare prezentate, Devizier-minim 1 Autoturism propriu sau inchiriat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0001/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante , com.Simisna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor/imputerniciti ai acestora, reprezentant al CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), PNDR, Masura322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu data luarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SIMISNA
Adresa postala:  loc. Simisna nr.40, jud. Salaj, Localitatea:  Simisna, Cod postal:  457294, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer