Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Proiectare Tehnica, inclusiv Consultanta si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile in domeniul infrastructurii rutiere


Anunt de participare numarul 107544/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala:  str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Constantin, Tel. 2127534, 2125693, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Proiectare Tehnica, inclusiv Consultanta si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile in domeniul infrastructurii rutiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Proiectare Tehnica, inclusiv Consultanta si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile in domeniul infrastructurii rutiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drumurile judetene din judetul Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 7, 340, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autorit.isi rezerva dr. de a opta pt achiz.serv.similare, conf art.122, lit j din OUG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 145.000lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POR AXA 2 si buget judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator ORC in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru serv. Ce fac obiectul contractului, certif. de atestare fiscala, Certificat de inregistrare, certif. privind taxe si imopzite buget de stat si local , cazier judiciar al administratorului, cazier judiciar al societatii, caziel fiscalCONFORM FISA DE DATE ATASATA PE SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri, Bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009lichiditate generalaCONFORM FISA DE DATE ATASATA PE SEAP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pe ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 10.000.000, 00 leila data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solic.indepl.in ultimii 3 ani a minim un contractcu valoare minima de 6.000.000 lei exclusiv TVA, de experienta similarade prestari servicii de proiectare pentru accesarea fondurilor europene nerambursabile privind modernizarea infrastructurii care include obligatoriu drumuri, spatii parcare, sistem de iluminat public stradal, spatii verzi(copii contr., copii p-v de recep.la term.lucr.si copii recomandari, cu calificativ de ?FB?), Indeplinirea in ultimii 3 ani de catre ofertant, a minim un contractde consultanta in accesarea fondurilor europene nerambursabile pentru modernizarea infrastructurii rutiere finalizat si care a obtinut finantare, fiind declarat eligibil, Indeplinirea in ultimii 3 ani de catre ofertant, a minim un contractde consultanta in accesarea fondurilor europene nerambursabile pentru modernizare sistem de iluminat public stradal finalizat si care a obtinut finantare, fiind declarat eligibil., ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, Lista princ.serv..in ultimii 3 ani, Decl.cu priv.la pers.de cond.si efectiv.medii anuale ale pers.angajat, CONF.FISA DE DATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min.1 absolvent de studii superioare tehnice/economice/juridice, cu vechime de min.10 ani , atestat ca manager de proiect, de min 3ani? care a condus proiecte similare in val. Cumulate de 100.000.000 lei, min.1 absolvent de studii superioare, cu vechime de min. 3 ani, atestat ca manager de proiect sau expert contabil/auditor financiar/expert fiscal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
starea deficitara a drumurilor judetene si gradul slab de absorbtie a fondurilor structurale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati pentru etapa a 2 a primii 10 operatori economici prioritizati in ordinea descrescatoare a valorii cumulate a investitiilor propuse pentru finantare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
20%
Descriere: subcriterii conform fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov, str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale - Programul Operational POR AXA 2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  sos Oltenitei, nr 70-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/319.51.83, Fax:  021/319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov-Serviciul Contencios Avizare Legalitate Acte
Adresa postala:  str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 021/212.56.92, Fax:  021/212.75.34
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer