Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
Anunt de participare numarul 102833/24.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA ZONA METROPOLITANA ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr. 1-3, cam. 134, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Motoc Letitia, Tel. 0259 408 821, Email: [email protected], Fax: 0259 408 821, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sinmartin
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind elaborarea documentatiilor tehnice pentru executia lucrarii
?Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a retelelor de canalizare a apei uzate, precum si realizarea retelelor de preluare a apei pluviale in comuna Sinmartin, in vederea asigurarii accesului la sistemul de alimentare cu apa si canalizare a investitiei Aquapark Sinmartin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatii tehnice pentru executia lucrarii ?Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a retelelor de canalizare a apei uzate, precum si realizarea retelelor de preluare a apei pluviale in comuna Sinmartin, in vederea asigurarii accesului la sistemul de alimentare cu apa si canalizare a investitiei Aquapark Sinmartin?
Valoarea estimata fara TVA: 84.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 400 de LeiGarantia de buna executie: in cuantum de 3 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget ZMO
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este permisa asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. nr.34/2006, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor (Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local), Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Copie dupa Certificatul de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilan?ul contabil la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari/prestatii/ lucrari in ultimii 3ani
-Lista de experienta similara
- Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediului(ISO-9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 12:00
Locul: Asociatia Zona Metropolitana Oradea, Piata Unirii 1-3, cam. 134, Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor si/sau persoanele imputernicite ale acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (004) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (004) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Dupa atribuirea contractului, conform art 256 indice 2 lit b. din O.U.G.nr. 34/2006, termenul de contesta?ie este de 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Zona Metropolitana Oradea, Mihaela Pop Cot (Consilier Juridic)
Adresa postala: Piata Unirii 1-3, cam. 134, Oradea, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259408821, Email: [email protected], Fax: 0259408821, Adresa internet (URL): www.zmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 11:45