Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU CONSTRUCTIA DE LUCRARI PUBLICE


Anunt de participare numarul 113511/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  REGELE CAROL I, NR. 2, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130024, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN CORNELIU SALISTEANU, Tel. 0245.206.274, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245.206.275, Adresa internet (URL):  http: //www.valahia.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Tel. 0245211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245211078
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Tel. 0245211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245211078
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Tel. 0245211078, In atentia:  IONEL GOGLEA, Email:  [email protected], Fax:  0245211078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU CONSTRUCTIA DE LUCRARI PUBLICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE ? Faza P.T (proiect tehnic) + D.E (detalii de executie) + D.T.A.C (documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie) + asistenta tehnica asigurata de proiectant, la obiectivul ?Institut de Cercetare Stiintifica si Tehnologica Multidisciplinara?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE ? Faza P.T (proiect tehnic) + D.E (detalii de executie) + D.T.A.C (documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie) + asistenta tehnica asigurata de proiectant, la obiectivul ?Institut de Cercetare Stiintifica si Tehnologica Multidisciplinara?.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 20000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT COFINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA-FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat conform Ordin ANRMAP 314/2010; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii candidaturilor; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii candidaturilor; Certificat unic de inregistrare, C.U.I;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare/altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturii, avand ca obiect (principal sau secundar) activitati clasificate cu codurile CAEN 7111 (activitati de arhitectura), 7112 (activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de , ,informatii generale"; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009); -Bilantul contabil la 31 decembrie 2007; Bilantul contabil la 31 decembrie 2008; Bilantul contabil la 31 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat2.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari daca exista;Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; Una sau mai multe ?fise de informatii privind experienta similara, respectiv? proiectare, realizate in ultimii 3 ani (executate si finalizate); Unul sau mai multe contracte similare prezentate in fisa/fisele de informatii privind experienta similara (executate si finalizate) in valoare de minim 1150000 lei, fara TVA; Copie certificata dupa contractul /contractele prezentate in fisa/fisele de experienta similara; Original sau copie certificata, dupa procesul/procesele ? verbale de receptie la terminarea serviciilor de proiectare, aferente contractului/contractelor, prezentate la experienta similara; Recomandare /recomandari din partea beneficiarilor, mentionati anterior (aferente contractului/contractelor prezentate la experienta similara) din care sa rezulte calificativul acordat; Certificat de atestare pentru executarea lucrarilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu (emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila); Certificat de atestare pentru efectuarea lucrarilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor (emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila); Declaratie referitoare la personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii (personalul de conducere, arhitecti, ingineri proiectanti); Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: Arhitect coordonator; Arhitect; Inginer rezistenta; Inginer instalatii sanitare; Inginer instalatii termice si ventilatii; Inginer instalatii electrice curenti tari; Inginer instalatii electrice curenti slabi; Economist devize; Pentru fiecare dintre specialistii mentionati se va prezenta declaratie de disponibilitate in original ; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau mai multe contracte similare prezentate in fisa/fisele de informatii privind experienta similara (executate si finalizate) in valoare de minim 1150000 lei, fara TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
RESPECTAREA GRAFICULUI PROPUS IN VEDEREA ACCESARII DE FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE PENTRU REALIZAREA DE PROIECTE POSCCE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Cea>cifra med.af.pe 3 ani=40 pct; Alta cifra af.=P(n)/P(max)x40; Cea>val.ctr.sim=40 pct; Ctr.cu val.< =P(n)/P(max)x40;1-4 ctr.sim.ex.in ultimii 3 ani=5 pct; 5-9 ctr.sim.=10 pct; 10 ctr.sau >=20 pct;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 11:00
Locul: UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE, SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, STR. MOLDOVEI NR. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII CANDIDATILOR, OBSERVATORI UCVAP DACA ESTE CAZUL
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT COFINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA, AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL DE INTERVENTIE D 2.2, OPERATIUNEA O 2.2.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
(CALE DE ATAC) CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. EMIL ZOLA NR. 4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  130141, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CEL MULT 10 ZILE, INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE-BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala:  STR. MOLDOVEI NR. 5, Localitatea:  TARGOVISTE, Cod postal:  130093, Romania, Tel. 0245211078, Email:  [email protected], Fax:  0245211078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer