Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU CONSTRUCTIA DE LUCRARI PUBLICE AFERENTE PROIECTULUI?REABILITARE SI MODERNIZARE BAZA DE AGREMENT OSTROVENI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?


Anunt de participare numarul 131599/18.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.126, In atentia: BUNEA IULIANA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU CONSTRUCTIA DE LUCRARI PUBLICEAFERENTE PROIECTULUI?REABILITARE SI MODERNIZARE BAZA DE AGREMENT OSTROVENI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Rm Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii de catre parti si produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor ce se vor contractasi eliberarea garantiei bancare de buna executie. Prestatorul se obliga sa execute SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PENTRU CONSTRUCTIA DE LUCRARI PUBLICEAFERENTE PROIECTULUI?REABILITARE SI MODERNIZARE BAZA DE AGREMENT OSTROVENI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?, in decurs de max. 6 luni de la data semnarea contractului de catre ambele parti si constituirea garantiei de buna executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIILE DE PROIECTARE TEHNICA vor cuprinde:
1. Proiect tehnic inclusiv Planul de securitate si sanatate in munca (3ex. original)si Dosarul de interventii ulterioare adaptat la continutul proiectului lucrarii(3 ex.original) , in conformitate cu HG300/2006, actualizata, etcPrestare in max 6 luni de la semnarea contractului de ambele parti si constituirea garantiei de buna executie.
Proiectul tehnic se va preda in 8(opt) exemplare, 3 originale si 5 copii pe suport de hartie.Pentru inceput se vor prezenta 2(doua )exemplare originale, urmand ca dupa verificarea autoritatii contractante sa seprezinte si celelalte exemplare.Totodata prestatorul va preda la finalsi 3 exemplare complete , in format electronic pe suport magnetic, in format ?pdf ?.2. Documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism.Se va prezenta in 2(doua )exemplare originale pe suport de hartie, pentru fiecare aviz solicitat.
3. Documentatia tehnica pentru emiterea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C).Se va prezenta in 2(doua)exemplare originale, pe suport de hartie
Se va prezenta in cate3(trei)exemplare originale pe suport de hartie, pentru fiecare.
4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor.? Ofertantul are obigatia de a intocmii graficul de prestare a serviciilor. La intocmirea acestuia se va tine cont ca perioada de prestare sa fie exprimata in zile calendaristice. Totodata perioada de prestare (graficul esalonat)nu va cuprinde durata de timp aferenta obtinerii avizelor.? Solutia optima din punct de vedere tehnic si economic, recomandata de catre expert pentru elaborarea proiectului tehnic este solutia 1 , conform DALI.? Toate documentele vor fi intocmite in conformitate cu Ord. 863/2008 pentru aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii"; HG300/2006, actualizata; Ghidul Solicitantului pentru POR 2007-2013, Axa prioritara1, sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-domeniul poli de dezvoltare urbana
Valoarea estimata fara TVA: 647, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip.Cuantumuleste de 12.958 lei.Garant.de buna exe.Cuantumul este de10%din val.contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 2%Buget de stat +Buget FEDR98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
1.Declaratie privind eligib.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181dinO.U.G.nr.34/2006, act, cu modif.si compl.ulter.Certif.de atest.fiscala privind plata oblig.la bugetul de stat, Certif.de atest.fis. privind plata impoz si taxelor locale
3.Decl.priv. neinc. in prev.art.69^1,
4.Certificat de part.la licit. cu oferta indep.
5.Inform.privind calit.de particip.la procedura;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
1.Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiara:
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 2008, 2009, 1010: Compl.formular nr.8Documente de confirmare ptr.cifra de afaceri: a.bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 31.12.2010
b.alte documente echivalente (declaratie fiscala)2.Asig.de rasp. civila profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.valoare 1.200.000 lei.2.Nota: Aceasta cerinta nu este obligatorie a fi indeplinita pe parcursul evaluarii ofertelor. Ea devine obligatorie doar pentru ofertantul declarat castigator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia
din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. formular 9.1;
2.Informatii privind dotarile specifice3.Informa?ii referitoare la personalul tehnic de specialitate
4.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
5.Informatii privind asocierea
Standarde de asigurare a calitatii:
1.Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurariiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. calitatii.Formular nr.11
3.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentarea cel pu?in a unui document/contract sau a unui numar maxim de 4(patru) documente/contracte care cumulate, sa confirme prestarea de servicii in valoare de 600.000 lei fara TVA.Minim o recomandare pentru unul din contracte.Formular nr. 9.32.O declara?ie referitoare la echipamentele tehnice ?i la masurile aplicate in vederea asigurarii calita?ii.Formular nr.113.a) Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib)Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiDe exemplu: ?diploma de inginer/subinginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Formular nr.11.2?participarea personalului responsabil in cel pu?in un proiect similar?angajamentul de participare al persoanei/persoanelor esponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)Ofertantul va demonstra capacitatea profesionala a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii prin prezentarea urmatoarelor informatii/documente de confirmare: In sustinerea experientei profesionale generale: ?se solicita informatii cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Completare formular nr.11.1 si 11.3 .?Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului cu specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul echipei.?Specialist autorizat de ANRE pentru proiectarea inst. Electrice specifice proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul face parte din lista proiectelor de rezerva, finantabile prin P.O.R. 2007-2013Principalele modalitati de finantare: Buget local 2%Buget de stat +Buget FEDR98%
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile, prezentei OUG 34/2006, actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm. valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. 0250/731016, Fax: 0250/731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer