Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice DEZVOLTAREA COLECTARII SELECTIVE A DESEURILOR DIN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUD. SALAJ 2004/016-772.04.01.04.01.01.66
Anunt de participare numarul 22477/05.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala: p-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Punct(e) de contact: Emeric Pop, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice DEZVOLTAREA COLECTARIISELECTIVE A DESEURILOR DIN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUD. SALAJ 2004/016-772.04.01.04.01.01.66
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna CRASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului tehnic pentru obiectivul DEZVOLTAREA COLECTARIISELECTIVE A DESEURILOR DIN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUD. SALAJ 2004/016-772.04.01.04.01.01.66
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de servicii sunt stabilite prin caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 95, 639RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare Programul Phare CES 2003, Linia de buget: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.66., bugetul local si bugetele locale ale partenerilor din proiect, plata la 15-30 zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinire obligatii fata de bugetul de stat (bugetul consolidat), bugetul local.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul sa nu se afle in situatiile prevazute la art.180 si 181 din HG nr.925/2006 modificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat pe ultimii 3 ani, - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - lichiditate generala medie pe ultimii 3 ani - solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii 3 ani - Lista principalelor lucrari similare , sa fie executat cel putin 3 contracte similare in valoare minima de 15.000 Euro sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLista principalelor lucrari similare , sa fie executat cel putin 3 contracte similare in valoare minima de 15.000 Euro sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau prin OP in contul RO40TREZ56124700271XXXXX Trezoreria Zalau, cod fiscal 4495115
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2007 12:00
Locul: Primaria comunei Crasna, nr. 13, judetul Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Crasna
Adresa postala: Crasna nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0260636066, Email: [email protected], Fax: 0260636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro/primaria
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2007 15:49