Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru construirea sediului SPF Galati


Anunt de participare numarul 80489/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera
Adresa postala: Mun. GalatiB-dul. Dunarea, nr. 63, Localitatea: Galati, Cod postal: 800647, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Marketing si Achizitii, Tel.0236491066 int. 26122, In atentia: dl. Valeriu Pintilie, Email: [email protected], Fax: 0236469094, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru construirea sediului SPF Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Mun. Galati, str. Portului, nr.52
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 477, 852RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de alocarile bugetare si vor avea ca obiective de indeplinit, in ordinea fireasca, una sau mai multe faze ale activitatii de proiectare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul acord-cadru are ca obiect servicii de proiectare pentru construirea sediului SPF Galati.Principalele activitati ce trebuiesc intreprinse de catre prestator:
-Intocmirea Proiectului pentru obtinerea Autorizatiei de Desfiintare (PAD);
-Intocmirea Proiectului pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC);
-Obtinerea Planului de Urbanism Detaliat aprobat (PUD);
-Intocmirea Proiectului Tehnic (PT);
-Detalii si Documentatii de Executie (DDE);
-Intocmirea Proiectului de Organizare a Executiei Lucrarilor (demolare constructii existente pe amplasament si construire sediu nou);
-Obtinerea Certificatului de Nomenclatura Stradala si Adresa;
-Obtinerea acordurilor si avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Desfiintare si Autorizatiei de Construire, obtinute conform celor precizate in Certificatele de Urbanismnr. 908 / 01.04.2008 si 911 / 04.04.2008 eliberate si reavizate in anul 2009 de Primaria Municipiului Galati;
-Participarea la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari, prin experti cooptati;
-Intocmirea de rapoarte tehnice de specialitate ca urmare a participarii la procedura de evaluare a ofertelor pentru contractele de lucrari corespunzatoare;
-Caiet de sarcini si documentatie de atribuire intocmite in conformitate cu prevederile legislatiei nationale si a formularelor pentru lansarealicitatiei de achizitie de lucrari;
-Verificarea proiectului asigurata si realizata de verificatori tehnici atestati;
-Asistenta tehnica din partea proiectantului asigurata pe toata perioada de executie a lucrarii (inclusiv la receptia la terminarea lucrarilor si la receptia finala) in baza proiectului mai sus mentionat, conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii;
-Elaborarea instructiunilor de exploatare;
-Masurile de protectie a muncii si P.S.I. incluse in documentatie pentru obiectivul de investitii prezentat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate fazele de proiectare stabilite in documentatia de atribuire;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 477, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare in valoare de 15.000 RON;
- Garnatie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare de la bugetul de stat;
- Autoritatea contractanta nu acorda avans prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici va prezenta Autoritatii Contractante un contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca nu au datorii la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat privind taxele si impozitele locale, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca nu au datorii la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat de cazier fiscal al ofertantului emis de Autoritatea competenta din tara de origine al acestuia, in original sau copie legalizata si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-Cazier judiciar al companiei/firmei (pentru statele unde e aplicabil).
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate prestarea serviciilor ofertate, in original sau copie legalizata;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, in copii certificate , ,conform cu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila);
-Informatii generale-Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani este mai mica de 1.400.000 lei, echivalent a 333.350 euro (curs valutar la data de 01.06.2009:1 euro = 4, 1998 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si detalierea acestora;
-Recomandari/certificate constatatoare din partea a cel putin 3 beneficiari;
-Tabel cu personalul tehnic de specialitate autorizat din cadrul firmei pentru prestarea serviciilor de proiectare si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului;
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Este obligatoriu ca in perioada mentionata ofertantul sa faca dovada indeplinirii a cel putin 3 contracte de prestari servicii cu caracter similar celor ce fac obiectul prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.400.000lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
772828/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 10:00
Locul: Sediul IJPF Galati: Galati, bd. Dunarea, nr.63
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere fiecare participant trebuie sa prezinte o copie dupa cartea de identitate iar in situatia in care nu este reprezentantul legal al firmei si o imputernicire de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Mun. Galati, str. Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Fax: 0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Galati - Compartimentul Juridic si Relatii Internationale
Adresa postala: Mun. Galati, bd. Dunarea, nr. 63, Localitatea: Galati, Cod postal: 800647, Romania, Tel.0236491066, Email: [email protected], Fax: 0236469094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer