Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport pentru obiectivul Reabilitare DJ 222B, Tronson I, Ceamurlia de Sus - Topolog, km 0+000 - km 26+000
Anunt de participare numarul 87380/25.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport pentru obiectivul Reabilitare DJ 222B, Tronson I, Ceamurlia de Sus - Topolog, km 0+000 - km 26+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 222B, Tronson I, Ceamurlia de Sus - Topolog, km 0+000 - km 26+000, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare Expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (DALI), obtinerea Certificatului de urbanism si a Documentatiilor pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism, Studii geotehnice, Studii topografice, Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatie pentru autorizatia de construire (DTAC), deviz confidential, precum si Asistenta tehnica pe durata executarii lucrarilor pentru obiectivul Reabilitare DJ 222B, Tronson I, Ceamurlia de Sus - Topolog, km 0+000 - km 26+000, jud. Tulcea, conform Caietului de sarcini aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de elaborare Expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (DALI), obtinerea Certificatului de urbanism si a Documentatiilor pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism, Studii geotehnice, Studii topografice, Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatie pentru autorizatia de construire (DTAC), deviz confidential, precum si Asistenta tehnica pe durata executarii lucrarilor pentru obiectivul Reabilitare DJ 222B, Tronson I, Ceamurlia de Sus - Topolog, km 0+000 - km 26+000, jud. Tulcea, conform Caietului de sarcini aferent.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3000 lei iar garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certif. constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 93.500 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Declaratie privind dotarile specifice, mijloace de transport sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, prezentarea dovezii (copii facturi si licente sau contracte de inchiriere/concesionare) privind detinerea in proprietate, inchiriere sau concesiune a urmatoarelor: 1 statie totala, 1 plotter minim A2, 4 calculatoare, 2 autoturisme, 1 licenta soft proiectare drumuri, 1 licenta soft devize.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi alcadrelor de conducere formular 12 I-1 si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - formular 12 I-2. Se va prezenta certificarea pentru sistemul de asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, pentru proiectare tehnica in domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri, alte lucrari speciale de constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o prestatie de tipulcelei supuse procedurii de achizitie si a carei valoare sa fie mai mare de 30.000 euro, (la cursul BNR din data de 22.09.2009, respectiv 4, 26 lei/euro), dovedita prin documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta/beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10309
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 14:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 01.10.2009, ora 9.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la domnul director ing. NICU Mihai, tel. mobil 0748-035889 sau sef Serviciu drumuri, ing. MOISE Sava, tel. 0240-511960, interior 3166, tel. mobil 0745-170392.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 12:18