Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport


Anunt de participare numarul 80465/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DJ 793 Prunisor Sebis km 50+350-54+100, -> 3, 75 kmDJ 793 Beliu Seliste km 36+300-40+000, -> 3, 7 kmDJ 792 C Pincota Caporal Alexa km 39+100-46+400 -> 7, 3 kmDJ 792 C Silindia Tirnova km 21+000-26+000 -> 5 kmDJ 682 Ostrov Bata km 26+200-32+400 -> 6, 2 kmObiectul contractului il reprezinta achizitia publica de servicii de proiectare dupa cum urmeaza: , Proiecte tehnice, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Liste de cantitati de lucrari, Estimari de pret, Verificare proiecte.
Proiectul tehnic va fi furnizat in 5 exemplare, 2 pentru autoritatea contractanta (cu valori) si 3pentru beneficiari, precum si un exemplar pe suport magnetic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 793 Prunisor Sebis km 50+350-54+100, -> 3, 75 kmDJ 793 Beliu Seliste km 36+300-40+000, -> 3, 7 kmDJ 792 C Pincota Caporal Alexa km 39+100-46+400 -> 7, 3 kmDJ 792 C Silindia Tirnova km 21+000-26+000 -> 5 kmDJ 682 Ostrov Bata km 26+200-32+400 -> 6, 2 kmObiectul contractului il reprezinta achizitia publica de servicii de proiectare dupa cum urmeaza: , Proiecte tehnice, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Liste de cantitati de lucrari, Estimari de pret, Verificare proiecte.
Proiectul tehnic va fi furnizat in 5 exemplare, 2 pentru autoritatea contractanta (cu valori) si 3pentru eventualii beneficiari, precum si un exemplar pe suport magnetic.
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 6.000 lei, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite angajament-Program privind pietruirea drumurilor comunale alimentarea cu apa a satelor conectarea satelor la reteaua de electrificare si la retelele telefonice cfm HG nr.577/1997 actualizata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularul nr. 2A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr.12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale la bugetul consolidat A.N.A.F., Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare eliberat de ORC;Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.12C.Persoane juridice/fizice straine-se va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani formular nr.1;bilant contabil vizat insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (anul 2008, 2007, 2006) sa fie de minim de900.000 lei - formular nr.1;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, formularul 12 I;Se va prezenta o lista cu personalul cheie al proiectului;declaratie privind utilaje, instalatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului formular 12H;lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formular 12 F, prezentarea unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare, Informatii privind masurile de protectie ale mediului declaratie pe propria raspundere, ISO 14001, Informatii privind protectia muncii declaratie pe propria raspundere, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiformularul 12 G Asigurarea calitatii ISO 9001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: - un expert tehnic atestat in specialitatea constructii de drumuri, un verificator proiecte atestat in specialitatea constructii de drumuri; doi ingineri C.F.D.P., un inginer geolog, un specialist topograf autorizat OCPI;cel putin un contractde prestari servicii cu obiect de activitate similar in valoare minima de96.000 lei, fara TVA - formular nr. 2;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctajul financiar
60%
Descriere:
2.
Punctajul tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 09:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, bd. Revolutiei, nr. 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti a ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-BIROUL JURIDIC CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr. 75, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281600, Email: [email protected], Fax: 0257/212188, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer