Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica.


Anunt de participare numarul 17522/04.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA HUMORULUI (PRIMARIA COMUNEI MANASTIREA HUMORULUI SUCEAVA)
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr. 142, com. Manastirea Humorului, judetul Suceava, Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Punct(e) de contact: Andra-Cristensen Hirtopanu, Tel.0745794208, Email: [email protected], Fax: 0230572765
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului declarat castigator si locul derularii investitiei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare tehnica, consultanta si asistenta tehnica conform CPV-urilo de mai jos.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
67151000-0-Servicii de consultanta financiara (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii conform CPV-urilo solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 200.5USD
II.2.2) Optiuni
Da
Optiunea de achizitionare a unor servicii similare pentru maxim 50% din pretul contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in valoare de 2000 RON; Garantia de buna executie, in cuantum de 9% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene, Programul SAPARD, masura 3.5.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Castigatorii vor lua forma unei asocieri legale ( Contract de asociere in participatiune ).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea; 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; 3) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice; 4) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie; 5)Certificat constatator emis de registrul comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional (pt. persoane straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara emisa de banca ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri anuala corespunzatoare fiecaruia din ultimii trei (3) ani sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12C, 12E, 12I si 12G din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista cu minim 3 (trei) contracte similare, care fizic si/sau valoric sa reprezinte cel putin 50% din volumul al viitorului contract, atat pentru proiectare cat si pentru consultanta; Minim 3 recomandari de la 3 beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
60%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 2356
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Manastirea Humorului sau in contul RO 51 TREZ 5945006XXX000045 deschis la Trezoreria orasului Gura Humorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant al ofertantilor, daca doresc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 3.5.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscala.
Adresa postala: Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214.874, Email: [email protected], Fax: 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Manastirea Humorului, judetul Suceava
Adresa postala: comuna Manastirea Humorului, str. Stefan cel Mare, nr. 142., Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Tel.0230 572.765, Email: [email protected], Fax: 0230 572765
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2007 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer