Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1


Anunt de participare numarul 83467/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1 - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 881, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantii de participare 17000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si dupa cazfonduri europene- program POR AXA1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 modificata si completata, Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat, Certificat Constatator emis de Oficuil Registrului Comertului, Act constitutiv( contract de societate sau statut) in copie, Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traduceri legalizate),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
- profitul anual net al ofertantului pentru fiecare din anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiv.Acolo unde este cazul, se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara, - Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au intocmito documentatie tehnica (faza de proiect tehnic) pentru un proiect de finantare , similar contractului ce urmeaza a fi atribuitOfertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul prezentului contract
-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent
Atentie: Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de CV-uri in format european, semnate in original, a existentei expertilorcheie angajati sau colaboratori (prin contracte de colaborare) desemnati pentru executia contractului ce urmeaza a fi atribuit.Experti cheie similari prezentului contract ce urmeaza a fi atribuit: a) un proiectant drumuri de reabilitare/extindere strazi urbane.b) un arhitect constructii civile.c) doi proiectanti atestati de Consiliul National Roman de Iluminat (CNRI) sau echivalent, pentru iluminatornamental/arhitectural .Cerinte obligatorii: Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate completata si semnata in original.Se vor prezenta copii ale certificatelor sau diplomelor relevante specificate in CV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termenul prestarii serviciului
30%
Descriere: min- 30 zile, max- 90zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: Primaria Municipiului Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR AXA 1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL Vaslui - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: strada Stefan cel Mare nr.54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730204, Romania, Tel.0235/311032, Email: [email protected], Fax: 0235-311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Municipiului Vaslui
Adresa postala: strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer