Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1
Anunt de participare numarul 82279/16.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al Municipiului Vaslui POR Axa 1.1, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 881, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: 17000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si dupa caz fonduri europene: program POR Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art.180 si Art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratii privind eligibilitatea, certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat- in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, modificata prin O.U. nr.94/2007 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original sau copie legalizata-Certificatul de inregistrare, -Actul constitutiv (contract de societate sau statutul) in copie din care sa reiasa ca ofertantul detine obiect de activitate este cod CAEN 7111 - Activitati de arhitectura, 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, CAEN 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimele 3 bilanturi inregistrate la organele competente pentru anii 2008, 2007, 2006, - Fisa de informatii generale, - cifra de afaceri medie anuala pentru anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie de minim 2.600.000 lei- profitul anual net al ofertantului pentru fiecare din anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiv.Acolo unde este cazul, se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinte obligatorii: - ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au intocmit cel putin o documentatie tehnica (faza de proiect tehnic) pentru un proiect de finantare prin Programul Operational Regional Axa 1. - ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au derulat cel putin un contract de servicii de elaborare de documentatii tehnice (care sa contina obligatoriu faza de proiect tehnic) pentru autoritati publice locale pentru proiecte finantabile prin Programul Operational Regional Axa 1, - ofertantii vor face dovada sica au derulat cel putincate un contract de prestari servicii pentru elaborarea de documentatii tehnice pentru urmatoarele categorii de proiecte finantabile prin POR: a. un proiect pentru reabilitarea/extinderea infrastructurii de strazi urbane. b. minim un proiect pentru reabilitarea/modernizarea unei zone pietonale.c. minim un proiect pentru reabilitarea/modernizarea/extinderea iluminatului public si/sau ornamental.d. minim un proiect pentru reabilitarea infrastructurii sociale.-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO: 9001 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul prezentului contract, pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent, sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001 sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de CV-uri in format european, a existentei urmatoarelor categorii de experti desemnati pentru executia contractului: Personal obligatoriu pentru realizarea proiectelor individuale: -Ofertantul va pune la dispozitie un manager de proiect cu experienta de minim 3 ani. Se justifica prin faptul ca Planul Integrat de Dezvoltare Urbana este format din mai multe proiecte ce trebuie coordonate de catre un manager de proiect pe toata durata realizarii doumentatiilor tehnice. Certificarea managerului de proiect poate fi dovedita prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri postuniversitare in managementul proiectelor, precum si certificatul de manager de proiect (recunoscut CNFPA), act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational Manager de proiect, cod COR 241919. Este luat in considerare act similar recunoscut de autoritatile din tara de provenienta a ofertantului.-Managerul de proiect trebuie sa faca dovadaexperientei in coordonarea de documentatii tehnice pentru proiecte de finantare aferente POR Axa 1.1 pentrucel putin trei administratii publice locale. Acest lucru se va demonstra prin recomandari din partea beneficiarilor.- Pentru realizarea contractului ofertantul va pune la dispozitie pe urmatoarele categorii de experti cheie: a) un proiectant drumuri cu o experienta de minim 5 ani in domeniu si minim 3 proiecte de reabilitare/extindere strazi urbane.b) un arhitect cu o experienta profesionala de minim 5 in constructii civile.c)doi proiectanti atestati CNRI cu experienta profesionala relevanta de minim 5 ani fiecare si experienta in realizarea a minim 3 proiecte de iluminat ornamental/arhitectural fiecare.Se vor prezenta copii ale certificatelor sau diplomelor relevante specificate in CV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
49%
Descriere: rationament, strategie, grafic, matrice
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: Primaria Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr.2, Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR AXA 1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: strada Stefan cel Mare nr. 54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730240, Romania, Tel.0235-311032, Email: [email protected], Fax: 0235-311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractantepe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Municipiului Vaslui
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, ,Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 10:02