Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pentru proiectul Reabilitare si modernizare DJ710, DJ715, DJ712A, DJ702B si DJ702 Proiect Subcarpatica
Anunt de participare numarul 72039/14.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Traian ICOBET, Tel.0245-207612, Email: [email protected], Fax: 0245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pentru proiectul Reabilitare si modernizare DJ710, DJ715, DJ712A, DJ702B si DJ702 Proiect Subcarpatica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PT+DDE+avize si acorduri pentru PAC pentru proiectul Reabilitare si modernizare DJ710, DJ715, DJ712A, DJ702B si DJ702 Proiect SubcarpaticaConform caietului de sarcini, in 10 exemplare originale si un exemplar in format electronic (plansele vor fi in format GIS/CAD).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PT+DDE+avize si acorduri pentru PACConform caietului de sarcini, in 10 exemplare originale si un exemplar in format electronic (plansele vor fi in format GIS/CAD).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 498, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 RON, sub forma de scrisoare de garantie bancara, valabila 90 de zile. Garantia de buna executie: 10% sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sau contract de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34, certificate privind plata taxelor catre bugetul consolidatt si a taxelor locale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, copie dupa CUI, certificat constatator ORC, documente de infiintare. Documentele vor fi prezentate de toti asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani - . se vor prezenta fisa de informatii generale, bilantul pe 2005, 2006 si 2007.Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa rezulte lichiditatea generala si solvabilitatea patrimonialaAngajament privind asigurarea riscului profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri minim 4.494.000 leilichiditate generala de minim 100% si solvabilitate patrimoniala de minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniStandarde de asigurare a calitatiiStandarde de protectie a mediuluiInformatii privind capacitatea profesionalaConditii de munca si protectia mediului si muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte similare (de servicii de proiectare drumuri) cu o valoare cumulata de cel putin 30% din valoarea estimata a viitorului contract; cel putin un contract pentru o constructie noua de drum judetean si/sau national, drum expres sau autostrada cu o lungime de cel putin 15km ISO 9001 sau echivalent ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata de executie
35%
Descriere:
3.
Esalonarea platilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1423
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: pe suport electronic si pe hartie, de la sediul autoritatii contractante, dupa ce se adreseaza o solicitare in scris si dupa ce se face dovada platii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, jud. Dambovita, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare reprezentantii autorizati ai ofertantilor observatorii desemnati UCVAP alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.3104641, Email: [email protected], Fax: +40.21.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130017, Romania, Tel.0245 207 612, Email: [email protected], Fax: 0245 616 827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 21:29