Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica


Anunt de participare numarul 13667/10.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMargimea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului castigator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare tehnica, consultanta si asistenta tehnica conf. CPV-urilor de mai jos.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
67151000-0-Servicii de consultanta financiara (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii, conform CPV-urilor solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: 234, 684RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optiunea de achizitionare a unor servicii similare pentru maxim 50% din pretul contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in valoare de 2000 RON;Garantia de buna executie, inn cuantum de 9% din pretul contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Programul SAPARD, masura 3.5.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Castigatorii vor lua forma unei asocieri legale (Contract de asociere in participatiune)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; 3)Certif. de atestare fiscala pt. pers. juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice; 4)Certif. fiscal privind impozitele si taxele locale pt. pers. juridice, eliberat de Primarie; 5)Certif. constatator emis de oficiul comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente; 6)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional (pt. persoane straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara emisa de banca ofertantului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala corespunzatoare fiecaruia din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12C, 12E, 12I si 12G din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista cu minim 3 contracte de servicii similare, care fizic si/sau valoric sa reprezinte cel putin 50% din volumul viitorului contract, atat pentru proiectare cat si pentru consultanta solicitata; Minim 3 recomandari de la 3 beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar. nr. 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Comunei Marginea, judetul Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 11:00
Locul: La sediul Primariei Comunei Marginea, judetul Suceava;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant al ofertantilor, daca doresc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 3.5.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214.948, Email: [email protected], Fax: 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Marginea, judetul Suceava, compartimentul achizitii publice;
Adresa postala: comuna Marginea, nr. 2241, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.0230 416.293, Email: [email protected], Fax: 0230 416.203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer