Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica
Anunt de participare numarul 12691/03.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMargimea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, In atentia: comp. achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport, consultanta si asistenta tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul ofertantului castigator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica, consultanta si asistenta tehnica conf. CPV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
67151000-0-Servicii de consultanta financiara (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii, conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 234.68USD
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare pentru maxim 50% din pretul contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1) Garantia de participare, in valiare de 2.000 RON2) Garantia de buna executie, in valoare de 9% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene alocate prin Programul SAPARD, masura 3.5.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza la un notar public.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatori economici de specialitate care nu se afla in una din situatiile precizate in art. 181 din O.U.G.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date a achizitiei publice;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date a achizitiei publice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei prezentate
40%
Descriere:
2.
pretul cel mai scazut
30%
Descriere:
3.
experienta si pregatirea profesionala a personalului de specialitate cu roluri esentiale in contract
25%
Descriere:
4.
originalitatea ofertei
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
documentatia de atribiure nr. 4476/20.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in contul RO18TREZ59524840271XXXXX deschis la Trezoreria municipiului Radauti, sau la casieria Primariei comunei Marginea, judetul Suceava.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2007 11:00
Locul: La sediul Primariei comunei Marginea, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si daca doresc, cate un reprezentant al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 3.5.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr.62;, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214.948, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Marginea, judetul Suceava;
Adresa postala: comuna Marginea, nr.2241, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.(+4) 0230 416.203, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 416.203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 11:17