Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PT OBIECTIVUL REABILITARE DJ670 NEGOIESTI - FLORESTI KM 64+180-89+890, JUD MEHEDINTI


Anunt de participare numarul 50832/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA PT OBIECTIVUL REABILITARE DJ670 NEGOIESTI - FLORESTI KM 64+180-89+890, JUD MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Elaborarea Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie
- Elaborarea Memoriilor tehnice si a Pieselor Desenate (desenele de executiepentru lucrari de drumuri si asociate)
- Elaborarea Caietelor de sarcini- Elaborarea Listelor de Cantitati si Descrierea lucrarilor
- Elaborarea Devizului confidential pentru Beneficiar (la nivel de Proiect Tehnic si Detalii de Executie )
- Elaborarea Documentatieide atribuire a contractului de lucrari conform standardelor romanesti
- Elaborarea Documentatiei PAC, documentatiilor de avize, acorduri, aprobari
- Asigurarea Asistentei Tehnice a Proiectantului la evaluarea ofertelor pentru adjudecarea executiei lucrarilor- Asigurarea Asistentei Tehnice a Proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
- Asigurarea Asistentei Tehnice a Proiectantului in timpul Perioadei de Notificare a Defectelor( Perioada de garantie a lucrarilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scopobtinerea Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie, Documentatiei de atribuire si a celorlate serviciiprevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina Proiectantului, documentatiile fiind necesare in vederea evaluarii finale a aplicatiei Consiliului Judetean Mehedinti pentru finantarea din fonduri U.E. nerambursabile a proiectului , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64 + 180 89+890, judetul Mehedintisi implementarii cu succes a acestuia.
De asemenea, serviciile pe care Proiectantul le furnizeaza pentru obiectivul de investitii , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64 + 180 89+890, judetul Mehedinti trebuie sa asigure Investitorului garantia ca Executantului caruia ii va fi atribuit contractul de executie lucrari, Inspectorilor de santier si Beneficiarului, le vor fi oferite toate detaliile tehnice astfel incat sa-si poata indeplini toate responsabilitatile asumate prin contracte, sa fie respectate prevederile legale, reglementarile tehnice si caietele de sarcini.
In acest context, obiectivul principal al Contractului este ca Proiectantul sa elaboreze documentatiile tehnico-economice in vederea asigurarii implementarii cu succes a proiectului, Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67), km 64 + 180 89+890, judetul Mehedinti din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranta.
2.2.1.Serviciile prestate in cadrul contractului vor fi cele specificate in Caietul de sarcini, iar documentatia va fi elaborata in conformitate legislatia in vigoare si predata beneficiarului intr-un numar de 6 (sase) exemplare, atat pe suport hartie cat si pe suport electronic (CD-ROM).
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 10000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5 % DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 1424/2007 - BUGET MLDPL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) valabil la data de 12.06.2008.
- Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie
- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S
- Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii* nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generalaa Finantelor Publice si Bilantul Contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice, cu rezultat financiar pozitiv.
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimiitrei ani. (2005, 2006, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005-2007, inclusiv, valoare minima impusa este de 900.000 lei, echivalentul a252710 euro la cursul de(1euro = 3, 5614 lei) din data de 23.04.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor prestatii in ultimii 3 ani: Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea executarii prestatiilor operatorul va prezentacertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
2. Experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
Se va completa formularul 12 H cu informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) de echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii: echipamente IT, softuri adecvate, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe.
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii5. Sistemul de asigurare a calitatii sa fie conformstandardelor SR EN ISO 9001/2001 .
Nu se admit firmele in curs de autorizare.
6. Sistemul de management de mediu sa fie conformISO 14001/2005.
7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
8. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Autoritateacontractantasolicitacacerintaminimaobligativitateaprezentariiacelputin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
9. Graficul de timp pt. indeplinirea sarcinilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. - executarea a cel putin unui contract de proiectare pentru construire/consolidare/reabilitare/modernizare la drumuri si poduri cu o valoare egala sau mai mare de270.000 lei, respectiv 75.813 euro la cursul de 1 euro = 3.5614 lei.Formularul va fi insotit de: - copie a contractului de servicii de proiectare- recomandare pentru lucrarea respectiva3. Cerinta minima obligatorie este detinerea in proprietate: - 2 statii totale- 1plotter minim A2- 2 calculatoare- 2 imprimante A3- 2 autoturisme- 1 licenta soft proiectare drumuri- 1 licenta soft devize( se vor prezenta copii ale facturilor de achizitie si licentele pentru softuri)Cerinta minima obligatorie: - in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc4. Cerinta minima obligatorie: - 1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri(CFDP)- 2 proiectanti de specialitate, specialisti in domeniul drumuri si poduri (CFDP)- 2 ingineri specialisti in topografie/geodezie- 1 inginer constructor specialist in domeniul calitatii- 1 inginer specialist evaluator si auditor de mediu- 1 inginer specialist in inginerie geologica/geofizica- 1 verificator atestat pentru cerintele A4, B2, D2(specialistii de mai sus trebuie sa faca parte din organizatie iar pentruspecialist evaluator si auditor de mediu, verificator atestat si ing. specialistin inginerie geologica/geofizica se admite si contract de colaborare sau prestari servicii valabile la data licitatiei)Cerinta minima obligatorie pentru personalul de mai sus este sa fi elaborat/colaborat la minimum unproiect similar.Formularul va fi insotit de copii ale diplomelor de studii/certificatelor de specializare , respectiv de copii ale contractului de munca sau a carnetului de munca completat la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, STR. TRAIAN, NR. 89, SALA 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR N TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN NR 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer