Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari in cadrul programului multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata pentru subprogramul Canalizare ape menajere si statii de e


Anunt de participare numarul 76895/09.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIDRA (PRIMARIA COMUNEI VIDRA ILFOV)
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Punct(e) de contact: Bajenaru Fanica, Tel.021.361.22.65;021.361.22.66, In atentia: Bajenaru Fanica, Email: [email protected], Fax: 021.361.22.64, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare tehnica si executie lucrari in cadrul programului multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata pentru subprogramul Canalizare ape menajere si statii de epurare in comuna Vidra, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vidra, judet Ilfov, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei retele de canalizare cu o lungime de 42, 5 km, alaturi de statiile de epurare si pompare aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unei retele de canalizare cu o lungime de 42, 5 km, alaturi de statiile de epurare si pompare aferente
Valoarea estimata fara TVA: intre 38, 070, 000 si 42, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.07.2009 pana la 15.07.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare-700000 Ron Garantie de buna executie-5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local-15% Bugetul de stat prin Ministerul mediului si dezvoltarii durabile 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, c) Declaratie privind calitatea de participant, d) Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata cu valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; e) Certificatului de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; f) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor Forma Completa Original si valabil la termenul limita de depunere a ofertelor; g) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala -Copie legalizata; i) Autorizatie de functionare/altele echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate la organele competente.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Cifra medie de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de 40.000.000 Ron. 3.Conditie obligatorie: Ofertantul trebuie sa aiba acces la o creditare suficienta sau la alte facilitati financiare, pentru a acoperi fluxul de numerar necesar pentru derularea contractului, iar nivelul creditului disponibil trebuie sa fie de minim 4, 000, 000 lei. Aceasta se va confirma printr-o scrisoare emisa de banca
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta act de proprietate, contract de leasing , contract de inchiriere sau comodat valabil pe toata durata de executie a contractului pentru utilajele si echipamentele propuse a fi folosite pentru contract.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)-statie de betoane-1 buc. -echipament tip buldoexcavator-1 buc. -echipament tip buldozer-2 buc. -echipament tip excavator-1 buc -automacara 18-63 to.-1 buc. -incarcator/autoincarcator frontal-2 buc. -autogreder-1 buc. -echipamente pentru imbinarea conductelor-2 buc. -autoutilitare mai mari sau egale 1 tona-4 buc. -autocamion-4 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oricare, cu traducere autorizata in limba romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:30
Locul: Comuna Vidra, str Principala , nr.80, judetul Ilfov , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire semnata si parafata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+40)21 310 46 41, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer