Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare,,Valorificarea resurselor energetice regenerabile ? o provocare oportuna? cu obiectivul de investitii ?Centrala solaro ? electrica Gogosari, judetul Giurgiu?


Anunt de participare numarul 108421/30.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Pana Lidia, Tel. 0246215685, In atentia:  Dragomir Florentina, Email:  [email protected], Fax:  0372462666, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare, ,Valorificarea resurselor energetice regenerabile ? o provocare oportuna? cu obiectivul de investitii ?Centrala solaro ? electrica Gogosari, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Gogosari, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Valorificarea resurselor energetice regenerabile ? o provocare oportuna? cu obiectivul de investitii ?Centrala solaro ? electrica Gogosari, judetul Giurgiu?, constand din:
- consultanta, Studiu de fezabilitate, D.T.A.C., Proiect tehnic, Detalii de executie, verificarea tehnica proiect, documentatii pentru obtinerea avizelor si acorduri, asistenta tehnica.- elaborare PUZ, trecerea terenului in intravilan si scoaterea din circuitul agricol, inclusiv elaborarea tuturor documentatiilor tehnico-economice pentru obtinerea avizelor si acordurilor ce se impun.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71410000-5-Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 001, 612.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: - 20000 lei; Garantie buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castagatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
-declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute laart. 180 si la art. 181- O.U.G. nr. 34/2006;
-certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP;
- certificat privindtaxelesiimpozitele locale;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certficat de inregistrare CUI;
- Certificat constatator emis de O.R.C.
persoane straine: - documente pt. o forma de inregistrare ca persoana juridica/ 2009;
- certificat de rezidenta /2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
-Fisa de informatii generale;
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009);
- bilantul de verificare contabila la 2007;2008;2009
-persoane straine: -bilantul contabil si anexele la acesta la data de 31.12.2008; balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009 + de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz.- Scrisoare de bonitate din partea unei banci, in care sa se evidentieze lichiditatea generala/2009; - asigurare de raspundere civila profesionala in domeniul care face obiectul contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat1.900.000, 00 lei, fara TVA, Lichiditate generala - 100%Asigurare de raspundere civila profesionala - minim 600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- o fisa de informatii privind experienta similara;
- copie contract mentionat anterioar;
- copie procesul ? verbal dereceptie al serviciului;
- recomandare din partea beneficiarului;
- trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat un proiect pentru accesarea de finantare din fonduri europene nerambursabile pentru realizarea de capacitati de producere a energiei electrice prin valorificarea resurselor energetice recuperabile pentru care s-a obtinut o finantare Se vor prezenta: - ?copie? dupa contractulmentionat: - recomandare - din partea beneficiarului, - dovada obtinerii finantarii
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului; EXPERTI: Inginer energetic;Arhitect;Economist; Expert management de proiect;Expert elaborare cereri de finantare; pentru fiecare expert - extras din cartea de munca ?copie? sau ?copie? dupa contractul de colaborare;
- CV;
- declaratia de disponibilitate;
- copiile xerox ale diplomelor de studii, ale atestatelor, certificatelor profesionale obtinute;
- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe (in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere)-minim: - Autoturism - minim1 buc. - Plotter minim A2 - minim1 bucata;
- Echipament masurare radiatie solara cu inregistrare autonoma, inclusiv soft de procesare dedicat pentru stabilirea potentialului energetic solar- minim1bucata;
- Atestat ANRE de tip B si C1A; ISO 9001;ISO 14001; ISO 18001;
-Declaratie referitoareconditiile de munca si de protectie a muncii;
- informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti/asociati si specializarea acestora(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- contract similar, in valoare de minim 300.000 lei- contract finantare in valoare de 3.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 12:00
Locul: Municipiul Giurgiu, sediul Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etaj 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310464, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  Str. Episcopiei, nr. 13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0246/212725, Email:  [email protected], Fax:  0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului judetean Giurgiu
Adresa postala:  Str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462611, Email:  [email protected], Fax:  0372462651, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer