Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare a REGIO prin presa scrisa in anul 2011


Anunt de participare numarul 126045/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala:  STR.DECEBAL NR.12, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Muresan, Tel. 0258-818616, Email:  [email protected], Fax:  0258-818613, Adresa internet (URL):  www.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare a REGIO prin presa scrisa in anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiunea Centru
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Promovarea REGIO prin presa scrisa in anul 2011: comunicate de presa, anunturi de presa etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 anunturi de presa/comunicate de presa
Valoarea estimata fara TVA: 72, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: o suma fixa in valoare de 1450 lei; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Certificatul constatator eliberat de ORC, din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din ultimii 3 ani: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, cu semnatura si stampila, vizate si inregistrate de organele competente si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2. Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (Formular nr. 4). Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 145000 lei.
Valoarea cifrei de afaceri se calculeaza la cursul de schimb valutar al Bancii Nationale a Romaniei din ultima zi lucratoare a anului aferent, daca este cazul.
Atentie! Neindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca neconforma si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 145000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindlista principalelor servicii prestate, similare cu obiectul achizitiei, dinultimii3ani; a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel mult 3 contractede ?natura similara? cu obiectul contractului cu valoare cumulata de minim 72720 lei (participarea ofertantului); Precizarea tirajului mediu difuzat pe editie certificat de o institutie specializata pentru ultimul an calendaristic, pentru fiecare publicatie propusa sau declaratie pe proprie raspundere. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind aria de difuzare.
Profilul publicatiei vizate trebuie sa fie cotidian generalist, cu aparitie cel putin in intervalul Luni-Vineri.Acceptului de difuzare, specific pentru aceasta achizitie de servicii, din partea fiecarei societati care editeaza publicatiile selectate din fiecare judet.Includerea in documentatia depusa pentru atribuirea serviciului o declaratie pe proprie raspundere (FORMULAR 15) ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va depune inainte de semnarea contractului de servicii acceptul de difuzare din partea fiecarei societati care editeaza publicatiile selectate din fiecare judet, semnat si stampilat (FORMULAR Nr. 15.a)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte cu valoare cumulata de 72720 lei.Suma tirajelor medii difuzate mai mare de 50.000 exemplare, exclusiv la nivelul Regiunii Centru.Nu mai mult de un judet cu tiraj mediu mai mic de 5000 exemplare.Publicatia vizata intr-un judet trebuie sa fie difuzata in toate municipiile si orasele, precum si cel putin intr-un numar de comune egal cu numarul de localitati urbane pentru fiecare din judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 12:00
Locul: Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12, 510093, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Domeniu Major de Interventie 6.2, Axa 6 - Asistenta Tehnica, POR 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ADR Centru
Adresa postala:  Str. Decebal nr. 12, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Tel. 0258818616, Email:  [email protected], Fax:  0258818613
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer