Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?, Lot 3 ? Auditare


Anunt de participare numarul 122655/03.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Punct(e) de contact:  VICTORITA PASCUTU, Tel. 0247/421132, Fax:  0247/421132, Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74, Tel. 0247/311201 int.348, In atentia:  Gabriela Radu, Fax:  0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74, Tel. 0247/311201 int.348, In atentia:  Gabriela Radu, Fax:  0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?, Lot 3 ? Auditare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Alexandria, jud. Teleorman,
Consiliul Judetean Teleorman, Directia managementul proiectelor cu finantare internationala
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?, Lot 3 ? Auditare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de promovare, auditare si supervizare lucrari pentru implementarea proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?, Lot 3 ? Auditare, Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 2500 lei.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice romane-Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine-Se va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare (CUI), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor pentru societatile pe actiuni.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- Formularul nr. 3 ? Informatii generale
- Bilantul contabil pe ultimul an (2010), vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-Formularul nr. 5 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Copie a contractelor prezentate in cadrul Formularului nr. 5;
-Certificate / recomandari emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului, Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi, Angajamentul ofertantului conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti:
1.Liderul de echipa ? Auditor financiar
2.Expert cheie 1 - Economist
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
- copie carte de munca/ contract de munca/contract prestari servicii.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expertii-cheie propusi in echipa de proiect trebuie sa detina urmatoarele calificari si experiente profesionale: ?Liderul de echipa ? Auditor financiarCalificari si abilitati: - Licentiat al unei facultati in domeniu economic ? diploma de economist;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;
- Persoana fizica sau juridica sa fie membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) (dovada autorizatie sau, daca este persoana fizica, carnet vizat cu mentiunea ACTIV pe anul 2011);
- Declaratie pe proprie raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR.Experienta profesionala: - Minim 3 ani experienta in domeniul auditului.?Expert cheie 1 ? EconomistCalificari si abilitati: - Licentiat al unei facultati in domeniu economic ? diploma de economist;Experienta profesionala: - Minim 3 ani experienta in domeniul economic (financiar si/sau contabil);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, str. Dunarii, nr. 178, Alexandria, jud. Teleorman, camera 74.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul de interventie 3.1 ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Tel. 0247/311201, int.399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2011 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer