Licitatie Publica - Servicii de promovare pentru Campania ?Radio Romania 85 de ani?
Anunt de participare numarul 144776/06.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Adresa postala: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010171, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PUSCAS, Tel. +40 213031484, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213149944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public de radiodifuziune
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare pentru Campania ?Radio Romania 85 de ani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Locul de desfasurare al campaniei: Bucuresti si 10 orase din provincie cu peste 200.000 locuitori, conform datelor oficiale ale Recensamantului Populatiei si Locuintelor 2002, publicate in INS.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare pentru Campania ?Radio Romania 85 de ani?impartite in sase loturi astfel:
? Lotul I ? Tranzit (colantare autobuze/tramvaie);
? Lotul II ? Metrou (panouri, backlit-uri scari acces, autocolantare spatii metrou pereti si placa de forex);
? Lotul III ? Prisme si cuburi;
? Lotul IV ? Panouri;
? Lotul V ? Mesh-uri pe cladiri;
? Lotul VI ? Campanie de publicitate online
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de promovare pentru Campania ?Radio Romania 85 de ani?,
Lotul I ? Tranzit (colantare autobuze/tramvaie)
Colantare - 6 autobuze in Bucuresti si 18 autobuze/tramvaie in provincie, cate 3 in 6 din orasele in care se va desfasura campania.
Lotul II ? Metrou (8 panouri publicitare, 4 backlit-uri scari acces, 4 autocolantare spatii metrou pereti si placa de forex)
Lotul III ? Prisme 11 buc. si cuburi 8 buc.
Lotul IV ? Panouri publicitare (bus shelter city lights publicitare, 50 de fete in Bucuresti si 80 de fete in provincie, backlit-uri publicitare, 50 de fete in Bucuresti si 50 de fete in provincie, unipol-uri 4 fete, billboard-uri publicitare 8 fete)
Lotul V - Mesh-uri pe cladiri, 2 buc.
Lot VI - Promovare Online
Valoarea estimata fara TVA: 1, 499, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de, respectiv : L1- 5.073 lei, L2-1.699, 9 lei, L3-9.006, 8 lei, L4-9.572, 84 lei, L5-1.602 lei, L6-3.038, 46 lei. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform valorii estimate a contractului, potrivit art. 278ยน alin. (1) lit.?a? din OUG 34/2006 ? In masura in care CNSC va respinge contestatia sau ofertantul va renunta la contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: L1-2.536, 5 lei, L2-849, 95 lei, L3-4.230, 3 lei, L4-4.258, 64 lei, L5-801 lei, L6-1.519, 23 lei. Pt.IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt.demonstr.incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta obligatoriu decl.pe propria raspundere a reprez.legalprivind incadr.in categ.IMM, completata conf. Formularului K. si va fi prezentata in original. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda ? cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform Formularului H, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o Declaratie privind eligibilitatea art 180 ? Formularul Ao Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formularul B
o Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul C
o Certificat de participant la procedura cu oferta independenta ? Formularul D
o Declaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ? Formularul E
Persoanele cu functie de decizie al autoritatii contractante: Consiliul de Administratie al SRR, care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr.33 din 29.06.2010 a Parlamentului Romaniei. Membrii Consiliului de Administratie si ai Comitetului Director se regasesc pe site-ul institutiei www.srr.ro.
Ovidiu MICULESCU-Presedinte Director General, Constantin Puscas- Director Departamentul Economic, Savu Cristian- Director Directia Comunicare si Marketing, Razvan Dumitrescu-Sef serviu Marketing, Carmen Borcea-Contabil sef,
Mariana Milan-Sef Serviciu Juridic,
Costina Gheorghiu-Sef Serviciu Achizitii
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, (2010, 2011, 2012) pentru domeniul contractului ce se va incheia, sa fie de cel putin, respectiv:
Pentru LOTUL I ? 507.300 lei
Pentru LOTUL II ? 169.990 lei
Pentru LOTUL III ? 900.680 lei
Pentru LOTUL IV? 957.284 lei
Pentru LOTUL V ? 160.200 lei
Pentru LOTUL VI ? 303.846 lei
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Curs mediu BNR 2010:1 Euro-4, 2099 Ron, Curs mediu BNR 2011:1 Euro-4, 2379 Ron, Curs mediu BNR 2012:1 Euro-4, 4560 Ron, completare si prezentare Formular I.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular I
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare in baza a cel putin un contract in valoare de minim:
Pentru LOTUL I ? 253.650 lei
Pentru LOTUL II ? 84.995 lei
Pentru LOTUL III ? 450.340 lei
Pentru LOTUL IV? 478.642 lei
Pentru LOTUL V ? 80.100 lei
Pentru LOTUL VI ? 151.923 leiPrestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - Formular J
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular J
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 12:00
Locul: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor pe fiecare dintre loturi sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare (diminuate sau la fel) in plic sigilat. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi pret declarate admisibile.Oferta cu cel mai scazut pret pentru fiecare lot este declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Romana de Radiodifuziune Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. G-ral Berthelot, nr.60-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213031258, Fax: +40 213031258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2013 13:02