Licitatie Publica - SERVICII DE PROMOVARE POSDRU 57083
Anunt de participare numarul 98985/28.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: str. Universitatii, nr.13 (Corp. F), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.: 0330 103 703
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720 229, Romania, Tel.0230 216147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROMOVARE POSDRU 57083
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Servicii de Promovare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 29.03.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de partic.: 2.000 LEI si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile.Gar. de buna executie: 5% din val. fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract posdru 89/1.5/S/57083
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asocieri se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale despre furnizor, conform Formularului nr.20 din Modele de formulare.
b) Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.12 A din Modele de formulare;
c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular nr.12 C din Modele de formulare.
d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr.12 B din Modele de formulare;
e) Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau copie legalizata, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: CAEN: 7410, 1812, 1813, 1814, 6399, 7410, 7490, 8110, 9003, 9609 sau unul din codurile CAEN: 7487, 2222, 2122, 2125, 2224, 2225, 2223, 7487, 7487, 6340, 7487, 7414, 7420, 7460, 7032, 7514, 9231, 9240, 5247, 9305 ). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate este de 30 de zile de la data emiterii.
f) Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original (in termen de valabilitate), traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca ofertantul in cadrul elaborarii ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind reglementarile la conditiile de muncasi protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national este Inspectoratul Teritorial de Munca din localitatea in care acestia isi au sediul.
In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
P tehnic
49%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi. Runda finala de licitatie electronica va fi organizata conform H.G 1660 / 23.10.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5315
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 13:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de sedinte, str. Universitatii, nr.13, Corp F, Etaj 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si un act de identitate (B.I. /C.I.).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract Posdru 89/1.5/S/57083
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030 084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 15:21