Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea


Anunt de participare numarul 132870/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Monica Sebe, Tel. +40 0372111422, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti-Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea noului brand turistic al Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi realizate 147.000 de exemplare: din care 12.500 de exemplare in limba romana, 49.500 de exemplare in limba engleza, 30.000 de exemplare in limba germana, 10.000 de exemplare in limba rusa, 25.000 de exemplare in limba franceza, 7.500 de exemplare in limba spaniola, 10.000 de exemplare in limba italiana si 2.500 de exemplare in limba maghiara.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garatia de participare = 30.000 RON, valabila 60 de zile de la data depunerii ofertei. 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEN, FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular A
? Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular BIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art. 181din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
? Se solicita declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulteca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (www.mdrt.ro/ministerul/conducere) , conform art. 69ยน din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Elena Gabriela Udrea ? Ministru
- Gheorghe Nastasia ? Secretar General
- Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)
- Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa)
- Carmen Moraru ? Director general (Directia Generala Turistica)
- Octavian Arsene ? Director (Directia Dezvoltare Turistica si Marketing)
- Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice)
? Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular C ? Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului privind procedura, depunerea documentului in original sau in copie legalizata;Pentru persoane juridice /fizice romane si straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
? Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, ce prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are debite.
Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentele solicitate mai sus vor fi emise pentru fiecare membru al asociatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea si depunerea, in original, a Formularului D din Sectiunea Formulare - ?Informatii generale? din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare de 3.000.000 Lei sau echivalentul acestei sume in Euro.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2008:1 euro = 3, 687 LEI;
Anul 2009:1 euro = 4, 092 LEI;
Anul 2010:1 euro = 4, 209 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a prestat un contract de servicii anterior ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 450.000 Lei, echivalent a aproximativ 100.000 Euro sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate acaror suma cumulata sa fie de minim 750.000 Lei, echivalent a aproximativ 175.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:00
Locul: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE, STR. APOLODOR NR. 17, CAMERA 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectecu finantare din fonduri externe nerambursabile (FEN) -Programe din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Apolodor, nr.17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111422, Fax: +40 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer