Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare prin realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei


Anunt de participare numarul 120908/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea GRIGORE, Tel. 0372111422, Email:  [email protected], Fax:  0372111483, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare prin realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare prin realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul este divizat pe loturi astfel: LOT 1 ? Obiecte promotionale, valoarea estimata este de 5.499.700 lei fara TVA echivalent a 1.279.000 euro fara TVA.
LOT 2 ? Materiale promotionale, valoarea estimata este de 14.405 lei fara TVA echivalent a 3.350 euro fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 514, 105RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2011 pana la 15.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: Lot1:109.990lei, Lot2:280lei(prin scris.garant.bancara sau elib de o soc de asigurari sau OP); GE: 10% din val.fara TVA a contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene Nerambursabile - Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006?Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?Se solicita declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic, conform art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
?Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Certificat constatator emis de ORC
?Cert. de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Se solicita completarea si depunerea, in original, a Formularului D din Sectiunea Formulare - ?Informatii generale? din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare de :
Pentru LOTUL 1 ? 10.999.000 lei sau echivalentul acestei sume in Euro.Pentru LOTUL 2 ? 28.800 lei sau echivalentul acestei sume in Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?lista principalelor servicii similare prestate in ult.3ani continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea unui contract de servicii anterior prestat sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate ce reprezinta din punct de vedere valoric: ?recomandari
?mostre pt.toate art.din Lot1, insotite de un certif.elib.de un org. autorizat care sa certifice conform. cu cerint.sol.in Caietul de sarcini.
?Cert. pentru Sist. de Man. al Cal. ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru LOTUL 1 - un contract de servicii anterior prestat de minim 1.800.000 Lei, echivalent a aproximativ 418.604 Euro sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate a caror suma cumulata sa fie de minim 2.700.000 Lei, echivalent a aproximativ 627.906 Euro.Pentru LOTUL 2 - un contract de servicii anterior prestat de minim 4.800 Lei, echivalent a aproximativ 1.116 Euro sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate a caror suma cumulata sa fie de minim 7.200 Lei, echivalent a aproximativ 1.674 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1519/02.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 12:00
Locul: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor, Nr.17, Latura Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, pe baza imputernicirii de participare la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene Nerambursabile - Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala FEDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Achizitii Publice
Adresa postala:  Str.Apolodor, Nr.17, Latura Nord, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111422, Fax:  0372111483
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer