Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare prin televiziune pentru REGIO in 2011


Anunt de participare numarul 127890/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala:  STR.DECEBAL NR.12, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Muresan, Tel. 0258-818616, Email:  [email protected], Fax:  0258-818613, Adresa internet (URL):  www.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare prin televiziune pentru REGIO in 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiunea Centru
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare prin TV pentru REGIO in anul 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Spot TV, cu voice over ?i sincron din partea reprezentatului ADR Centru, 30 ? 40 secunde, story-board inclusiv textele obligatorii, fundal muzical - 2
2. Difuzare spoturi la nivelul Regiunii, pe fiecare post TV selectat - 40/pe perioada contract - difuzari echiv jud
3. ?tire advertoriala TV, cu voice over ?i sincron din partea reprezentatului ADR Centru, 60 ? 70 secunde, inclusiv textele obligatorii, fundal muzical daca este cazul, grafica video dedicata (**) (generice, crawl, titlu etc)- 12/pe perioada contract ? difuzari echiv jud(***)
Valoarea estimata fara TVA: 86, 096RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: - o suma fixa in valoare de 1700 lei; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007 / 2013 DMI 6.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formular nr. 5) conform Ordin nr. 314/2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din ultimii 3 ani: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, cu semnatura si stampila, vizate si inregistrate de organele competente si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2. Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (Formular nr. 6).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 66000 lei.Valoarea cifrei de afaceri se calculeaza la cursul de schimb valutar al Bancii Nationale a Romaniei din ultima zi lucratoare a anului aferent, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindlista principalelor servicii prestate, similare cu obiectul achizitiei, dinultimii3ani;Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei contractecu obiectul similar cu cel al contractului. Specificarea disponibilitatii cel putin a unei persoane pentru deplasare si inregistrare in diferite locatii din Regiunea Centru. Desemnarea cel putin a unei persoane cu competentele necesare, care va reprezenta prestatorul in relatia cu autoritatea contractanta, pentru derularea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel mult 3 contractecu obiectul similar cu cel al contractului cu valoare cumulata de minim 86000 lei (participarea ofertantului). Se vor prezenta contractele insotite de procesele verbale de receptie, certificari/confirmari sau recomandari din partea beneficiarilor (Formularele nr. 7B);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2011 10:00
Locul: Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 - 2013 DMI 6.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic al ADR Centru
Adresa postala:  Str. Decebal nr. 12, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Tel. 0258818616, Email:  [email protected], Fax:  0258818613, Adresa internet (URL):  www.adrcentru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer