Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media in cadrul proiectului ? Promovarea turismului ecumenic din judetul Neamt


Anunt de participare numarul 131456/09.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra Neamt
Adresa postala: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 61011, Romania, Tel. 0233.232390, In atentia: GHITA ANCA MIRELA, Email: [email protected], Fax: 0233.216570
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media in cadrul proiectului ? Promovarea turismului ecumenic din judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media:
-Lot.1 : Difuzare spot prin intermediul unui post national de televiziuneLot 2 : Insertie material intr-un cotidian cu acoperire nationala in cadrul proiectului ? Promovarea turismului ecumenic din judetul Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de promovare produs turistic prin intermediul mass-media:
-Lot.1 : Difuzare spot prin intermediul unui post national de televiziuneLot 2 : Insertie material intr-un cotidian cu acoperire nationala in cadrul proiectului ? Promovarea turismului ecumenic din judetul Neamt?
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare LOT.1- 3.000 lei, LOT.2- 200 lei garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, national si Fondurile Structurale ale UE - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acte doveditoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabili¬tate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie certificata? conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri , pe ultimii 3 ani este de minim: pentru lotul 1 ?500.000 lei, pentru lotul 2 ?40.000 leiDaca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani;Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului -
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va completa formularul nr.9.1 din Sectiunea Formulare, completat in original , datat , semnat si stampilat-pentru experienta similara -Cerinte minime personal angajat in contract: 2 operatori PC, 1 economist licentiat finante - se vor completa formularele 7.1 si 7.2. din Sectiunea Formulare si CV-urile membrilor (formularul 8 ) pentru care s-a solicitat nominalizare: - CV-urile insusite vor fi insotite de copii dupa diploma sau certificate care sa atesta studiile si pregatirea profesionala necesare indeplinirii sarcinilor pentru care s-a facut nominalizarea;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de asigurare a promovarii
40%
Descriere: interval orar de difuzare;aparitii pe pagina
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2011 09:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului Domeniul de interventie 5.3 ? ? Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Email: [email protected], Fax: (+4)021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2din OUG nr.34/2066
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Neamt
Adresa postala: Str.Alexandru cel Bun nr.27, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 61004, Romania, Tel. 0233.212890, Email: [email protected], Fax: 0233.211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2011 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer