Licitatie Publica - Servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Coslariu Simeria, Romania
Anunt de participare numarul 88543/14.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011753, Romania, Punct(e) de contact: Albert KAPPERS, Tel.00390649752190, Email: [email protected], Fax: 00390649752402, Adresa internet (URL): http: //www.gare.italferr.it/ "Servizi e fornitura" K160, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011753, Romania, Punct(e) de contact: Stefano CALDINI, Tel.0311 051 792, Email: [email protected], Fax: 0311 051 793, Adresa internet (URL): http: //www.gare.italferr.it/ "Servizi e fornitura"
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011753, Romania, Punct(e) de contact: Stefano CALDINI, Tel.0311 051 792, Email: [email protected], Fax: 0311 051 793, Adresa internet (URL): http: //www.gare.italferr.it/ "Servizi e fornitura"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie din Grupul Cailor Ferate Italiene
Activitate (activitati)
Altele: executia de servicii de inginerie in sectorul feroviar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Coslariu Simeria, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: lungul sectiunii de cale ferata Coslariu Simeria, Romania Codul
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 550, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent cu o valoare estimata de 180.000 Euro (fara TVA) va fi emis in doua luni de la data semnarii Acordului Cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte Subsecvente pentru servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Coslariu Simeria, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul Acordului Cadru este acela de a presta Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica de-a lungul intregii sectiuni de cale ferata in conformitate cu metodologia potrivita, metodologie care indeplineste cerintele necesare pentru elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea a Contractului Subsecvent cand valoarea Contractului Subsecvent depaseste 25.000, 00 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la UE-Guvernul Romaniei. Plati: 80% - sfarsitul lunii dupa luna de primire a facturii; 20% - sfarsitul lunii dupa luna in care serviciile Contractului Subsecvent se finalizeaza si aproba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele de eligibilitate mentionate in Fisa de date a achizitiei: declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; cazier judiciar al companiei sau Adresa de la Curtea Districtuala/ Instanta Competenta unde isi are sediul compania/ sucursala sau echivalent; certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor; cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate; imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri a ofertantului in ultimii trei ani (2006-2008) trebuie sa fie de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, adica 360.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista cu principalele servicii in ultimii trei ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati;
-Experienta de 36 de luni inainte de data publicarii anuntului de participare in domeniul Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica pentru infrastructuri de transport de cel putin valoarea maxima a Acordului Cadru;
- Experienta in efectuarea prospectare geologica si geofizica in cursul ultimelor 36 de luni inainte de data publicarii anuntului de participare in cel putin trei proiecte cu foraje de adancime de cel putin 40 metri;
- o declaratie referitoare la dotarea cu instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea Acordului Cadru;
- declaratie privind laboratorul aflat la dispozitia operatorului economic pentru indeplinirea Contractelor Subsecvente;
- informatii referitoare la personalul pentru proiect de care dispune deja sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca ofertantul lucreaza dupastandardul de management al calitatii ISO 9001/ 2000;
- prezentarea de certificate eliberate de institutii independente, prin care se atesta ca ofertantul isi desfasoara activitatea conform standardului de management de mediu ISO 14001/2004;
- prezentarea de certificate eliberate de institutii independente, prin care se atesta ca ofertantul isi desfasoara activitatea conform standardului de management de Sanatate, Siguranta si Securitate ISO 18001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
K160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 15:00
Locul: str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti CNCF CFR SA, reprezentanti ai consortiului Italferr, Scott Wilson, Obermeyer Planen + Beraten si Tecnic CE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana si Guvernul Romaniei, in concordanta cu regulile programului ISPA 2004/RO/16/P/PA/003 EuropeAid/121736/D/SV/RO - Asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor din domeniul feroviar pentru finantare din Fondul de Coeziune, Romania
VI.3) Alte informatii
Pentru o mai buna cunoastere a zonelor incluse in contract si cu scopul de a evita orice posibila neintelegere, vizita zonei poate sa fie facuta de catre un membru senior al personalului ofertantului, inainte de a propune o Oferta pentru Servicii, pentru a stabili toate conditiile si restrictiile ce pot afecta stabilirea preturilor Ofertei.Punctul de intalnire pentru participanti va fi in Statia de Cale Ferata Alba Iulia, in fata casei de bilete, marti 24 noiembrie 2009, orele 10.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 coroborat cu art.281 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011753, Romania, Tel.0311 051 792, Email: [email protected], Fax: 0311 051 793, Adresa internet (URL): http: //www.gare.italferr.it"Servizi e forniture" K160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 22:34