Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Brasov - Coslariu, Romania


Anunt de participare numarul 101885/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala:  Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011753, Romania, Punct(e) de contact:  Albert Kappers, Tel. 00390649752190, Email:  [email protected], Fax:  00390649752402, Adresa internet (URL):  http: //www.italferr.it/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala:  Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011753, Romania, Punct(e) de contact:  Stefano CALDINI, Tel. 0311 051 792, Email:  [email protected], Fax:  0311 051 793, Adresa internet (URL):  http: //www.gare.italferr.it/ "Servizi e fornitura" K264
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala:  Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011753, Romania, Punct(e) de contact:  Stefano CALDINI, Tel. 0311 051 792, Email:  [email protected], Fax:  0311 051 793, Adresa internet (URL):  http: //www.gare.italferr.it/ "Servizi e fornitura" K264
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie din Grupul Cailor Ferate Italiene
Activitate (activitati)
Altele: executia de servicii de inginerie in sectorul feroviar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Brasov - Coslariu, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Brasov - Coslariu, Romania
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte pentru servicii de prospectare geologica si geofizica executate de-a lungul sectiunii de cale ferata Brasov - Coslariu, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
presta Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica de-a lungul sectiunilor de cale ferata indicate in conformitate cu metodologia potrivita, metodologie care indeplineste cerintele necesare pentru elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie; Lot 1: Investigatii in zonele fara tunel Brasov ? Sighisoara; Lot 2: Investigatii in zonele fara tunel Sighisoara ? Coslariu; Lot 3: Investigatii in zonele cu tunel Brasov ? Coslariu
Valoarea estimata fara TVA: 5, 133, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este ? 10.640 (lot1) ? 8.100 (lot2) ? 6.925 (lot3). Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Guvernul Romaniei. Plati: 80% - sfarsitul lunii dupa luna de primire a facturii; 20% - sfarsitul lunii dupa luna in care serviciile se finalizeaza si aproba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele de eligibilitate mentionate in Fisa de date a achizitiei: declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; cazier judiciar al companiei sau Adresa de la Curtea Districtuala/ Instanta Competenta unde isi are sediul compania/ sucursala sau echivalent; certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor; cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate; imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri a ofertantului in ultimii trei ani (2007-2009) trebuie sa fie dublul valorii estimate a contractului pentru lotul pentru care oferteaza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista cu principalele servicii in ultimii trei ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma
sunt Autoritati Contractante sau clienti privati;
- Experienta de 36 de luni inainte de data publicarii anuntului de participare in domeniul Servicii de prospectare geologica si geofizica
pentru infrastructuri de transport de cel putin60% din valoarea estimata a contractului pentru lotul pentru care oferte;
- Experienta in efectuarea prospectare geologica si geofizica in cursul ultimelor 36 de luni inainte de data publicarii anuntului de
participare in cel putin un contract cu foraje de adancime de cel putin 40 metri (lot 1 si 2) / un contract cu foraje de adancime de cel putin 250 metri (lot 3);
- o declaratie referitoare la dotarea cu instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea
contractului;
- declaratie privind laboratorul aflat la dispozitia operatorului economic pentru indeplinirea Contractelor;
- Informatii referitoare la personalul cheie pentru proiect;
- prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca ofertantul lucreaza dupa standardul de management al calitatii ISO 9001/ 2000;
- prezentarea de certificate eliberate de institutii independente, prin care se atesta ca ofertantul isi desfasoara activitatea conform
standardului de management de mediu ISO 14001/2004;
- prezentarea de certificate eliberate de institutii independente, prin care se atesta ca ofertantul isi desfasoara activitatea conform
standardului de management de Sanatate, Siguranta si Securitate ISO 18001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
44%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp
30%
Descriere: Timp de Executie
3.
Propunerea Tehnica
26%
Descriere: Calitatea abordarii tehnice si organizarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
K264
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 15:00
Locul: str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti CNCF CFR SA, reprezentanti ai consortiului Italferr, Scott Wilson, Obermeyer Planen + Beraten si Tecnic CE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ca si consecinta a acestei proceduri de licitare, ofertantii nu vor avea dreptul la nicio despagubire pentru pierderi sau daune suferite de catre acestia ca rezultat al anularii procedurii de atribuire.In particular, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a accepta sau nu cea mai buna oferta si sa continue sau nu cu atribuirea unuia sau mai multor loturi, chiar si in cazul depunerii unei singure oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310. 46. 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Italferr S.p.A. Roma, Sucursala Bucuresti
Adresa postala:  Str. Argentina nr.16, Sc. 1, Et. 1, Ap. 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011753, Romania, Tel. 0311 051 792, Email:  [email protected], Fax:  0311 051 793, Adresa internet (URL):  http: //www.gare.italferr.it "Servizi e forniture" K264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer