Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusurilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 136352/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: ROXANA COSTROJ, Tel. +40 213193670/5459, In atentia: Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: S.C. METROREX S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 716, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului ? cadru: minim 4 - maxim 8 (opt), cu durata intre 6 si 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare ctr. subsecv. este de 179.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72910000-2 - Servicii de siguranta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusurilor
O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de sarcini ? Sectiunea II.Estimari ale cantitatilor minime si maxime: servicii de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusurilor pentru minim 600 licente-utilizatori ? maxim 1000 licente-utilizatori si kit semnatura digitala, minim 1 ? maxim 5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 716, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare este de 14320 lei.Perioada de valab a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.Data de deschidere a ofertelor este la sectiunea ?Data/ora deschiderii ofertelor? din anuntul publicat in SEAP2.Daca ofertantul este IMM, aceasta se reduce la jumatate, cu cond atasarii docum cf. Lg 346/20043.Se poate constitui: -prin OP in contul RO87BPOS70402775727RON02 deschis la BANC POST PALAT CFR, sect1, sau-prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 11) ori o societate de asigurari, document in original care prevede expres: ?plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate?dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteic)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, ?dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 4495, 99 lei, calculata conf prev art.278ยน, alin.1, lit b)din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC4.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila5.In cazul in care instrum de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in lb romanaIn cazul unei asocieri, instrum de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii. 1. Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, care trebuie sa prevada in mod expres ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de exploatare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III - Formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta.nr. 34/2006
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 3 ? Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;
Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicata in SEAP.
Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.
NOTA:
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr. 4 ? Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
Cerinta obligatorie:
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Cerinta nr. 5 ? Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie:
Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III ? Formulare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt:
Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Tehnic si Investitii ? ing. Stefan Rotaru
Director Exploatare ? ing. Gabriel Sburlan
Director Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin Cristea
Sef Serviciu A.P.A.T. ? ing. Emilia Sabau
Sef Birou Achizitii Servicii ? ec. Cristina Dragan
Birou Achizitii Servicii ? ec. Roxana Costroj
Cerinta nr. 6 ?Calitatea de participant la procedura
Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 12C din Sectiunea III.
2. Daca este cazul, lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (Formularul 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III) cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romane
Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din anuntul de participare publicat in SEAP).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea documentului in original sau copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara:
?datele de identificare a operatorului economic;
?cifra globalade afaceri pe ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 358.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? experienta similara pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina cel putin un contract de minim un an in functionarea centrului de asistenta tehnica si suport.
Cerinta nr. 2 ? documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara
Cerinta nr. 3 ?Resurse umane si structura managementului:
- cel putin un specialist de suport tehnic, care va detine certificari Microsoft Certified Professional sau Microsoft Certified Techonology Specialist,
- cel putin un specialist de suport tehnic, care va detine certificare ATM (Asynchronous Transfer Mode) FORE System,
- cel putin 2 ingineri care vor asigura interventii periodice si la cerere, care vor detine certificat emis de producatorul solutiei software.
Cerinta nr. 1 ?Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
Cerinta nr. 2 ?Standarde de asigurare a sistemului de management al securitatii informatiei: ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ofert pot vedea cea mai buna oferta; ofert nu pot vedea nr de particip inscrisi; nr runde: 1; licit va incepe la 2 zile de la transmit. invit; duratarundei: 1 zi; inform. supliment: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Docum emise de organisme din tara ofertantii straini vor fi insotite de trad legalizata in lb rom.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in 5 zile incep. cu ziua urm. luarii la cunostinta despre un act al autorit contr.considerat nelegal.In cazul in care sesiz priv contin. docum de atrib din SEAP, data luarii la cunostinta este data publ docum de atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer