Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate


Anunt de participare numarul 108607/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Camera de Comert si Industrie a Judetului Iasi
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 27, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700507, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Costel Butnariu, Tel. 0232268001, Email:  [email protected], Fax:  023214530, Adresa internet (URL):  www.cciasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat fara scop patrimonial
Activitate (activitati)
Altele: organizatie suport a mediului de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Casete presa scrisa, spoturi radio si tv, materiale promotionale, emisiuni radio si tv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Afise proiect - Buc. 330
Afise promovare expo - Buc. 800
Banner roll-up - Buc. 8
Banner spider pop-up - Buc. 1
Bannere pentru caravana publicitara biciclete/triciclete - manifestari expozitionale - Buc. 8
Bannere expo - backlit - Buc. 56
Bannere publicitare - manifestari expozitionale - Buc. 16
Publicitate prin intermediul unei caravane publicitare auto - manifestari expozitionale - Buc. 4
Publicitate prin intermediul unei caravane publicitare biciclete/triciclete - manifestari expozitionale - Buc. 4
Caseta publicitara presa scrisa locala - Buc. 60
Caseta publicitara presa scrisa regionala - Buc. 20
Comunicat de presa in presa scrisa locala - Buc. 17
Comunicat de presa in presa scrisa regionala - Buc. 8
Emisiune radio - Buc. 20
Emisiune TV - Buc. 20
Fluturasi promotionali proiect - Buc. 11.000
Fluturasi promovare - manifestari expozitionale - Buc. 40.000
Mape de conferinta - Buc. 290
Panotaj stradal - manifestari expozitionale - Buc .4
Pixuri personalizate - Buc. 4.000
Pliante promotionale proiect - Buc. 3.300
Post-it personalizate - Top 4.000
Spot si promovare radio - manifestari expozitionale - Buc. 4
Spot si promovare TV - manifestari expozitionale - Buc. 4
Valoarea estimata fara TVA: 315, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 6300 lei.Garantie de buna executie: 3% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de:
1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original sau copie legalizata);
2. Bugetul local (original sau copie legalizata);
Ambele certificate fiscale trebuie sa ateste ca societatea ofertanta are achitate obligatiile de plata, catre bugetul local de stat, la data deschiderii ofertelor.
3. Pentru persoanele straine: document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original si in traducere legalizata).Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, emis in luna in curs sau in luna precedenta sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte urmatoarele: asociatii, administratorii, domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri; neexistenta mentiunilor cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila.
Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 630.000 lei, din prestari servicii depublicitate. (FORMULAR 11 ?Informatii generale?)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane. Prezentare FORMULAR 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Experienta similara. Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani - prezentare conform FORMULAR 6 completat.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, in concordanta cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata.
Pentru ofertanti nerezidenti se accepta documente similare, ofertantul avand obligatia dovediri similaritati documentului inclus in oferta.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in conformitate cu reglementarile si normele legale in vigoare.Informatii privind subcontractantii:
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, conform cu FORMULAR 9;
2. Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind serviciile prestate de subcontractati, daca este cazul;
3. In cazul in care ofertantul vine cu unul sau mai multi subcontractanti, acesta isi va asuma cerintele serviciilor cerute a fi prestate prin caietele de sarcinis
4. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte acest lucru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane. Ofertantul trebuie sa faca dovada unui numar de cel putin 2 persoane, cu experienta profesionala in domeniul publicitatii, care sa fie direct responsabili de indeplinirea contractului. Se solicita un numar de minimum 2CV-uri semnate ale personalului de executie direct responsabil de indeplinirea contractului.Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract, de gestionare a spatiului de publicitate pentru sectorul public ?i/sau privat, in valoare de minim 315.940 lei fara TVA (FORMULAR 7). Minim 1 recomandare din partea celor mai importanti beneficiari, ca cifra de afaceri, in original sau copie legalizata (FORMULAR 8).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 12:00
Locul: Sediul achizitorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Sprijinirea dezvoltarii sustenabile a antreprenoriatului rural prin crearea unui mecanism de bune practici, coerent si unitar, la nivelul organizatiilor reprezentative ale mediului de afaceri din Romania (RURActiv)?, Numar de identificare: POSDRU/83/5.2/S/59699.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232.260600, Email:  [email protected], Fax:  0232.260411
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera de Comert si Industrie a Judetului Iasi - cons. jur. Stefan Iatan
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 27, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700507, Romania, Tel. 0232.268001, Email:  [email protected], Fax:  0232.214530, Adresa internet (URL):  www.cciasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer