Licitatie Publica - Servicii de publicitate
Anunt de participare numarul 122913/06.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Viktor, Tel. 0259/408751, Email: [email protected], Fax: 0259/408751, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Universitatea din Oradea, Facultatea de Stiinte Socio-Umane, loc Oradea Jud Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Serviciu de creare spot TV-302.Serviciu de creare film de prezentare
3.Achizitie spatiu de emisie si difuzare spot TV
4.Achizitie spatiu de emisie si difuzare film de prezentare
5.Realizare macheta banner online
6.Postare banner online
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Serviciu de creare spot TV-de 30secunde
2.Serviciu de creare film de prezentare de5 minute
3.Achizitie spatiu de emisie si difuzare spot TV de minim 8 difuzari per locatie
4.Achizitie spatiu de emisie si difuzare film de prezentare de minim 1 emisiune per locatie
5.Realizare macheta banner online
6.Postare banner online pe parcursul a 3 luni perioada august 2011-octombrie 2011
Valoarea estimata fara TVA: 40, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 810 ron, Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proiect POSDRU/90/2.1/S/61957
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181
3.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
4.Certificat de inregistrare eliberat de catre O.R.C teritorial5.Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului6.Certificatde atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice judeteana7.Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul ?Informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind subcontractantii
2.Lista principalelor prestari de servicii in
ultimii 3 ani
3.Fisa experienta Similara
4.Informatii privind Protectia mediului
5.Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2011 16:00
Locul: Universitatea din Oradea , str Universitatii nr.1, Directia General Administarativa -Biroul licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlul Proiectului-Programul de practica pentru studenti ?Protectia copilului ? de la teorie lapractica?, (acronim ; Practi PASS)Numarul de identificare al contractului: POSDRU/90/2.1/S/61957
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.28 alin 3 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta se incadreaza la procedura selectata in cadrul achizitiei de Servicii de publicitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS , Nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerate nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DIN ORADEA Departamentul Juridic
Adresa postala: Str.UNIVERSITATII, Nr.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410087, Romania, Tel. 0259408152, Email: [email protected], Fax: 0259408152, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 14:38