Licitatie Publica - Servicii de publicitate
Anunt de participare numarul 134853/20.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Burca Gheorghe, Tel. +40 230212696, Email: [email protected], Fax: +40 230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune prestarea serviciilor de publicitate prin intermediul mijloacelor de informare in masa: publicitate inpresa scrisa locala, centrala si publicitate media audio-vizuala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul implica prestarea serviciilor de publicitate, defalcate pe 5 loturi dupa cum urmeaza:
LOTUL 1: Publicitate in presa locala-cotidianLOTUL 2: Publicitate in presa locala-saptamanalLOTUL 3: PublicitateradioLOTUL 4: Publicitate TVLOTUL 5: Publicitate in presa centrala- cotidian.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, calculata pana la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 000 si 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul de servicii se poate prelungi, in temeiul art.6 din HG 925/2006, cu maxim 4 luni.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3600 lei-Lot 1;384 lei-Lot 2;768 lei-Lot 3;2320 lei-Lot 4;128 lei-Lot 5.Garantia se constituie in conditiile art. 86 din HG 925/2006;Garantia se poate constitui si printr-un ordin de plata in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;De asemenea, garantia se poate constitui si in numerar depus la casieria Primariei mun. Suceava. Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din valoarea estimata a lotului respectiv, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie.Garantia de participare se va constitui distinct, pentru fiecare lot ofertat. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare;
-prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere-Anexa 5.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1). Ion Lungu ? primar2). Viorel Seredeciuc ? viceprimar3). Lucian Harsovschi ? viceprimar4). Ioan Ciutac ? secretar municipiuMembrii comisiei de evaluare: -Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniupresedinte
-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniumembru
-Vasile Moscal, Sef Serviciu Administrativmembru
-Mihaela Olariu, consilier Serv. Contencios adm.juridicmembru
-Gheorghe Burca, consilier Comp.Achizitii publicesecretarMembri de rezerva :
-Carmen Cordus, Sef Serviciu Contabiltate-Floarea Turcanu, consilier Serviciu Patrimoniu-Ana Vasiliu, consilier Serviciu Contencios adm. Juridic
-Eugen Ignat, consilier Comp. Achizitii publice2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul , privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. I)Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
II)Pentru Lotul 3 si pentru Lotul 4 se solicita LICENTE DE EMISIE, prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru LOTUL 1-Publicitate in presa locala-cotidian:
1. Tirajul mediu difuzat: minim 7.000 exemplare/ editie.
2.Aria de difuzare: cel putin raza municipiului Suceava.
3.Profilul publicatiei: cotidian local, minim 5 aparitii/saptamana.
4.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiul Suceava.
Pentru LOTUL 2 - presa scrisa locala?saptamanal:
1.Tirajul mediu difuzat: minim 300 exemplare/ editie.
2.Aria de difuzare: cel putin raza municipiului Suceava.
3.Profilul publicatiei: saptamanal local.
4.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiul Suceava.
Pentru LOTUL 3-publicitate radio:
1.Aria de acoperire: se solicita a fi pe teritoriul municipiului Suceava.
2.Profilul: post local.
3.Publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici, din mun. Suceava
Pentru LOTUL 4-publicitate TV:
1.Aria de acoperire sa fie minim raza municipiului Suceava;2.Profilul postului: post local;
3.Publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiul Suceava
Pentru LOTUL 5-publicitate in presa centrala -cotidian:
1.Aria de difuzare: nationala.
2.Profilul publicatiei: cotidian central.
3.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din Romania.
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 12:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr.5A, loc. Suceava, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1).Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand, la acelasi lot, preturi egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la: www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro. 3).In cazul depunerii unei oferte comune, daca aceasta este declarata castigatoare, se va prezenta Acordul de asociere legalizat la notariat inainte de semnarea contractului. 4)Autoritatea contractante are dreptul de a opta pentru suplimentarea serviciilor conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, in temeiul art. 6 din HG nr. 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava-Serviciul contencios Administrativ, juridic
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230212696, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 12:00