Licitatie Publica - Servicii de publicitate
Anunt de participare numarul 139541/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Ignat, Tel. +40 230212696, In atentia: Eugen Ignat, Email: [email protected], Fax: +40 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune prestarea serviciilor de publicitate prin intermediul mijloacelor de informare in masa: publicitate in presa scrisa locala - saptamanal.
Valoarea estimata a prezentei proceduri este de 19.200 lei fara TVA, calculata pana la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Valoarea estimata ce contine posibilele suplimentari, in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006, este de 38.400 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul
Contractul implica prestarea serviciilor de publicitate in presa locala-saptamanal.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, calculata pana la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006.
Pentru publicitate pe ultima pagina-color, cantitatea estimata este de 800 cm patrati, pana la data de 31.12.2012 iar cantitatea maxima, in cazul in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006, este de 1.600 cm patrati.
Pentru publicitate in interiorul ziarului-alb/negru, cantitatea estimata este de 960 cm patrati, pana la data de 31.12.2012 iar cantitatea maxima, in cazul in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006, este de 1.920 cm patrati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 200 si 38, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul de servicii se poate prelungi, in temeiul art.6 din HG 925/2006, cu maxim 4 luni.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 364lei.Garantia se constituie in conditiile art. 86 din HG 925/2006;Garantia se poate constitui si printr-un ordin de plata in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;De asemenea, garantia se poate constitui si in numerar depus la casieria Primariei mun. Suceava. Termenul de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul va constitui garantia ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri se va prezenta un acord de asociere-Anexa 5.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 :
- Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12A in original
- Completare Formular 12B - prezentat in original.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.Formularul 12B va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel:
- Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar
- Ovidiu Doroftei ? viceprimar
- Gavril Virvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.
- Elisabeta Vaideanu, director executiv
- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate
- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu
- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriu
Membrii comisiei de evaluare sunt :
-Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu presedinte
-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu membru
-Vasile Moscal, Sef Serviciu Administrativ membru
-Mihaela Olariu, consilier Serv. Contencios adm.juridic membru
-Eugen Ignat, consilier Comp. Achizitii publice secretar
Membri de rezerva :
-Carmen Cordus, Sef Serviciu Contabiltate-Floarea Turcanu, consilier Serviciu Patrimoniu-Ana Vasiliu, consilier Serviciu Contencios adm. Juridic
-Cristian Grusca, consilier Comp. Achizitii publice
In conformitate cu HCL 116/21.06.2012, HCL 121/12.07.2012 si HCL 122/12.07.2012, consilierii alesi pentru Consiliul local al municipiului Suceava sunt : Aramescu Adrian, Barba Niculai, Bradatan Tiberius Marius, Ciobanu Timofi Adrian, Cirlan Liviu, Cretu Silviu Cristinel, Dontu Ovidiu Liviu, Doroftei Ovidiu, Girigan Eugen, Grosar Alexandru Cornel, Harsovschi Lucian, Mocanu Vasile, Monacu Vasile, Onofrei Raileanu Gheorghe, Paduraru Andrei George, Roibu Marcel Dan, Rusu Paul, Seredenciuc Viorel, Sfecla Geniloni, Tataranu Costel, Ungurian Daniel, Virvara Gavril, Vornicu Corneliu.
Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
2. Certificat de participare cu oferta independenta Completare Formular 314 ? prezentat in original.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare,
administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2)- Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.2). Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Completare Formularul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Tirajul mediu difuzat: minim 300 exemplare/ editie.
2.Aria de difuzare: cel putin raza municipiului Suceava.
3.Profilul publicatiei: saptamanal local.
4.Public tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiul Suceava.
Pentru punctul 1 se solicita: Certificat de audit emis de institutii autorizate, independente, de audit. In cazul in care operatorii economici nu detin certificate de audit al tirajului pentru astfel de publicatii, dovada numarului minim de exemplare/editie se va face prin documente/declaratii pe propria raspundere in conditiile prevederilor art. 292 Cod Penal, privind tirajul mediu difuzat pe editie.Pentru punctele 2, 3 si 4 se vor prezenta copii ale documentelor(sau ale partilor relevante din acestea) care sa probeze indeplinirea respectivelor cerinte de calificare.
Informatii privind subcontractantii: a) Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original; b). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract ce vor fi indeplinite de catre subcontractanti;c). Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz -Anexa 6 care se va prezenta in original;d) Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa
Formularul 69^1, prezentat - in original;d) Ofertantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica,
contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 12:00
Locul: Primaria municipiului Suceava, B-ul 1 Mai, nr.5A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1).Daca se constata ca mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2).Informatii privind reglementarile referitoare la impozitare, protectia muncii si conditiile de munca, precum si la protectia mediului se pot gasi la: www.mfinante.ro www.mmuncii.ro www.mmediu.ro. 3).In cazul depuneriiunei oferte comune, daca aceasta este declarata castigatoare, se va prezenta Acordul de asociere legalizat la notariat inainte de semnarea contractului. 4)Autoritatea contractante are dreptul de a opta pentru suplimentarea serviciilor conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, in temeiul art. 6 din HG nr. 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava-Serviciul contencios Administrativ, juridic
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230212696, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 11:36