Licitatie Publica - Servicii de publicitate
Anunt de participare numarul 97782/09.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de publicitate intr-un cotidian de informatii de limba romana si un cotidian de informatii de limba maghiara conform cerintelor caietului de sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciilor de publicitate pe baza comenzilor emise de autoritatea contractanta.
Valoarea estimata fara TVA: 243, 697.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este500 lei, garantia de buna executie este de 1 % din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1; Informatii generale formular nr. 2;Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 -Formularul nr. 4;Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF; Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta prin fisa de date la cap. V.1.4; Persoanele juridice romane trebuie se prezinte - Certificat de inregistrare eliberat de ORC si certificat constatator ORC; Persoane juridice straine-se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente; cifra de afaceri minima medie anuala pe ultimii trei ani de activitate(2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de 450.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr. 7; Fisa de experienta similara formularul nr. 5, insotita de recomandarea din partea beneficiarului precum si copie a partilor relevante din contract; declaratie privind tirajul mediuzilnic; ofertantii vor face dovada ca pot dispune, direct sau in baza unor contracte, de spatiul publicitar pentru care se angajeaza sa presteze serviciul ce formeaza obiectul achizitiei;declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/asociatii se vor obliga sa respecte masurile de protectie a mediului - Formularul nr. 14; declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/asociatii se vor obliga sa respecte masurile de protectie a muncii - Formularul nr. 15; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora Formularul nr. 16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A;acord de asociere Formularul nr. 17; declaratie pe proprie raspundere care confirma ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare- Formularulnr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract similar in ultimul an cu acelasi obiect de activitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP (daca e cazul) si reprezentantii ofertantilor (pe baza de imputernicire in original si copia BI/CI)ce au depus oferta in termen.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta poate opta pentru suplimentarea prestarilor de servicii, aferente celor 4 luni ale anului urmator, dar aceasta posibilitate va fi conditionata de existenta resurselor financiare cu aceasta destinatie. Pentru perioada 01.01.2011 30.04.2011 cantitatea necesara de servicii de publicitate se va suplimenta conform art.6 alin. (3) din H.G. nr. 925/19.07.2006 actualizata.Valoarea estimata in lei fara TVA este de: estimat an 2010 =126.050, 42, estimat eventuale suplimentari 01.01.2011 30.04.2011 =117.647, 06.Total valoare estimata 243.697, 48.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 16:49