Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate in cadrul proiectului "Sa redescoperim Techirghiolul"


Anunt de participare numarul 113856/08.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS TECHIRGHIOL
Adresa postala:  TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA STOIANOF, Tel. 0241-735622, Email:  [email protected] , [email protected], Fax:  0241-735314, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate in cadrul proiectului "Sa redescoperim Techirghiolul"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului cu livrare la Primaria orasului Techirghiol, str.Dr.V.Climescu 24, judet Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate si promovarea proiectului si a produselor turistice in cadrul proiectului ?Sa redescoperim Techirghiolul? , constand in : realizarea materialelor publicitare aferente proiectului si evenimentelor, insertii publicitare, publicitate outdoor, promovare prin intermediul posturilor de televiziune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru publicitate proiect: 1 anunt publicat in presa la demararea proiectului, 1 conferinta presa organizata la demararea proiectului, 100 mape presa machetate si printate, 1 banner machetat si printat, 50 afise A3 machetate si printate, 200 pliante machetate si printate, 1 comunicat de presa publicat la sfarsitul proiectului, 1 anunt publicat in presa la sfarsitul proiectului, 1 conferinta presa organizata la sfarsitul proiectului; pentru publicitatea produselor turistice: Realizare 43 machete materiale promotionale printabile, Printare 68445 materiale promotionale machetate(inclusiv inscriptionari DVDuri, realizare 3 spoturi audio, realizare 3 spoturi video, realizare 2 insertii pentru emisiuni de turism, realizare 3 insertii pentru reviste.
Valoarea estimata fara TVA: 539, 369.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 8640, constituita conform cerintelor din fisa de date. Garantie de buna executie 8% din valoarea fara TVA a contractului, conform cerintelor din fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FDRE 85%, bugetul national 13% din valoarea totala eligibila al Contractului de finantare nr.785 din 21.06.2010 COD SMIS 3878, bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legal constituita
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se recomanda intocmirea ofertelor financiare detaliatein limita fondurilor alocate pentru fiecare dintre tipurile de servicii de publicitate/promovare aferente liniilor bugetare conform cap.2.2.3 din fisa de date a achizitiei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor; cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente; Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatului financiaral ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie minim de1000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre personalul ofertantuluiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul 8 - Informatii generale despre personalul ofertantului.Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoareleinformatii pentru fiecare dintre membrii echipei propuse pentru realizarea serviciilor: Informatii referitoare lastudiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului insotite de CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat; Copie dupa diploma de Licenta; Documente emise de angajatori care atesta perioada (de la zz/ll/aaaa) lucrata efectiv in domeniu pentru care este numit manager/responsabil; Declaratie de disponibilitate si exclusivitate semnata in original de responsabilul/managerul propus.Ofertantul a finalizat in ultimii 3 aniunul sau mai multe contracte constand in servicii publicitate si/sau promovare pentru proiecte finantate din fonduri structurale sau echivalent.
Standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipa tehnica: minim 5 specialisti cu experienta dovedita in servicii publicitate: Manager de proiect; Responsabil cu realizarea materialelor de informare si publicitate proiect;Responsabil cu realizarea materialelor de promovare a produselor turistice, printabile ;Responsabil cu realizarea si difuzarea materialelor de promovare audio si video;Responsabil cu realizarea materialelor de promovare pentru reviste.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pentru dovedirea experientei similare.Pentru fiecare contract mentionat in listase vor atasa documente suport (recomandari, procesele verbale de receptie care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor, perioada in care s-a realizat serviciul;valoarea serviciilor.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent pentru servicii publicitate si/sau promovare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de predare
27%
Descriere: Termen predare materiale publicitare
3.
Calitatea tiparului
9%
Descriere: Callitatea tiparului materiale publicitare
4.
Calitatea imaginii
9%
Descriere: Calitatea imaginii materiale publicitare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13974
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2011 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 5 Domeniul major de interventie 5.3; Proiect "Sa redescoperim Techirghiolul" cod SMIS 3878
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Nu este cazul
Adresa postala:  Nu este cazul, Localitatea:  Nu este cazul, Cod postal:  Nu este cazul, Romania, Tel. Nu este cazul, Fax:  Nu este cazul
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 alin.(1)lit.a) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Techirghiol - Secretar oras
Adresa postala:  str. Dr V.Climescu nr.24, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Tel. 0040 0241 735622, Email:  [email protected], Fax:  0040 0241 735314, Adresa internet (URL):  www.primaria-techirghiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer