Licitatie Publica - Servicii de publicitate in vederea promovarii investitiei Reabilitare drum judetean DJ121 Covasna Zabala Imeni Catalina Tg. Secuiesc, Km 32+000 49+100, judetul Covasna
Anunt de participare numarul 98800/26.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: agoston SZABI, Tel.0267311190, In atentia: KLaRIK Laszla Attila, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Secretariatul General al Guvernului, Serviciul de Informatica
Adresa postala: Palatul Victoria, Piata Victoriei nr.1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Punct(e) de contact: Robert Toma, Tel.021-318.11.48, Email: [email protected], Fax: 021-318.11.36, Adresa internet (URL): www.publicitatepublica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate in vederea promovarii investitiei Reabilitare drum judetean DJ121 Covasna Zabala Imeni Catalina Tg. Secuiesc, Km 32+000 49+100, judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Oras Covasna, loc. Zabala, Imeni, Catalina si oras Targu Secuiesc, jud.Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 333, 886.11RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate in vederea promovarii investitiei Reabilitare drum judetean DJ121 Covasna Zabala Imeni Catalina Tg. Secuiesc, Km 32+000 49+100, judetul Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate pe toata durata implementarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 333, 886.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.06.2010 pana la 06.01.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurii POR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere autentificat (daca este cazul).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si/sau prezentarea urmatoarelor documente:
4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: bugetul de stat (bugetul consolidat, original sau copie legalizata), bugetul local (original sau copie legalizata).Pentru persoanele straine: document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original si in traducere legalizata);
5.Certificat constatator emis de ORC;
6.Copie dupa Certificatul de inregistrare (copie legalizata);
7.Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile
competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii);
8.Pentru nerezidenti documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si
un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Document din care sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre ofertant pentru 20% din valoarea ofertei fara TVA.
3.Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008), respectiv bilantul contabil la 30.06.2009 sau 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii treiani va fi de cel putin 660.000 lei din prestari servicii de publicitate.2.Capacitate de sustinere financiara a prestarii de servicii de catre ofertant pentru 20%din valoarea ofertei fara TVA.3.Profitul net conform bilant contabil la 30.06.2009 sau 31.12.2009 trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.Certificarea implementarii Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie legalizata;
5.Completarea Formularului nr. 12 G Declaratia privind partea/partile din contract care sunt
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara in valoare de minim330.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din Program Operational Regional 2007-2013 DMI 2.1
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bdul. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 603356, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios administrativ
Adresa postala: Pta. Libertatii nr.4, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267351228, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 15:03